Evil Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Da døde min Evo IX igår da min kjæreste dro en rulle med mellom landing på tak... Hun brukte ikke sikkerhetsbelte og kom fra det hele med litt mørbanket kropp å litt vondt i nakken. Fra nå av skal jeg kun ha RECARO seter i min bil. Det hadde aldri kommet til å gå bra uten disse setene... Coupen har INGEN deformasjoner eller antydning så dette er japansk panser aluminium :thanks .Hvis noen lurer på hastigheten så var den ca 80-85 da hun kom utfor asfaltkanten og fikk skrens og bilen tverret og hun greide ikke å rette opp... NOEN SOM HAR FORSLAG TIL NY BIL? Siter - Audi A6 Avant 2.7 TDI V6 -05 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135684 - Død EVO IX -06 GSR Ride EVO IX with pride... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Oh no! Kondolerer! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 wow... godt det gikk bra med hu... bilen var godt smadret... . Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Oi... :drive2 Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Synd :( den som var så pen :( Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Hm, synd med bilen ja. Men bedre at den gikk enn damen! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Dæven, og uten belte. Hadde aldri trodd det skulle gå bra. Men bra fruen kom uskadd fra det. Blir det ny evo eller har du noe nytt i tankene? Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evil Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Vet ikke hva jeg skal kjøpe... Noen som har noen gode forslag?? Siter - Audi A6 Avant 2.7 TDI V6 -05 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135684 - Død EVO IX -06 GSR Ride EVO IX with pride... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Kondolerer med bilen. Kjipt at sånn skjer. Bra at det gikk bra med damen og at det er mye sikkerhet i Lancer Evo for det som skjedde. Jeg vil nå si at Lancer Evo/Carisma GT Evo er det ultimate ;) God bedring til dama Mvh CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Uff da, det var synd! Men bra det ikke ble noen alvorlige personskader av det da! Plassen du bor setter vel litt begrensinger på hva du kan kjøpe nå, men den nye imprezaen er jo fin? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Veldig synd med bilen, det VAR en fin bil. Bra at det gikk bra med dama. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimlings Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Huff får en crash..så ikke helt pen ut nei..Håper du finner deg noe annet rått i kjøpe ;) Siter X: Golf gti 16v Stjålet Kartleser på Golf 1 G60Turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 æi.. kjipt.. så denne når jeg var på svalbard for en stund siden.. kul bil !! Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evil Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Men går jo 3 stk 2006 STI`er her + eldre utgaver så har ikje lyst å havne i samme klubb selv om bilen er kul den... vil ha noe som ikke alle andre har... Siter - Audi A6 Avant 2.7 TDI V6 -05 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135684 - Død EVO IX -06 GSR Ride EVO IX with pride... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Porsche 911? Med firehjulstrekk;) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg