Torak Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Ingen billig bil i bunn og grunn, men når den at på til har blitt tryllet med av Ruf, da gidder jeg ikke tenke på prisen en gang. Drømmebil!! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ehem.. Hva betyr "RUF" ? :P Ruf er ett etternavn på en Porsche tuner :D Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0ver2 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Ingen billig bil i bunn og grunn, men når den at på til har blitt tryllet med av Ruf, da gidder jeg ikke tenke på prisen en gang. Drømmebil!! I hvertfall hvis det er en bil med RUF-VIN :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Ja dette er drømmebil ass, fytti grisen... CTR2 optikk er det grommeste av det gromme, og 993 turbo/ruf er for meg det grommeste Porsche har, en drømmebil på topp fem, helt klart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hehehehehe....men vet du hva slags motor det er i den? Hadde du bare giddi å åpna den linken jeg pasta, å brukt søk funkjsonen så.. :thanks Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Ja dette er drømmebil ass, fytti grisen... CTR2 optikk er det grommeste av det gromme, og 993 turbo/ruf er for meg det grommeste Porsche har, en drømmebil på topp fem, helt klart... Mangler CTR2 vingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Vet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg