Terje911 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Når jeg kjøpt bilen min så var d montert en "ATL-9800 Advanced Vehicle Remote Engine Starter and Security System". Med den kan jeg starte bilen min med fjernkontroll uten at nøkkelen står i. Gå innpå linken for å se; http://maat.manufacturer.globalsources.com/si/6008800179965/ProductDetail/Car-alarm/product_id-1000316062/action-GetProduct.htm Før så har d vært en bli LED som har lyst hele tia i frontruta mi, men igår nå jeg drev å fikla med fjernkontrollen så begynnte lyse å blinke og være av noen ganger. Å nå piper å uler alarmen hele tiden, bare jeg åpner døren, setter på tenningen osv... Alarmen bråkte aldri før... Får den ikke tilbake, lurer på om noen har prøvd en sånn før? Har ikke brukermanual. Så står det at det går an å koble på fjernstyrt sentrallås, lure på hvordan jeg får til det? Detter er på en 1994 Golf 3 TDK Noen som vet hvor jeg kan få fiksa det? Send gjerne mail terjefor@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg