Gå til innhold

Div deler gis bort

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Rødda i garasjen, og dette er hva jeg vil bli kvitt. Kan hentes i Krokstadelva. Alt er gratis, men hvis flere vil ha det samme, får dere by over hverandre. Tar vekk bilder ettersom det blir hentet eller kastet.

Eksosende. Ca 2-2,5"

BORTE VEKK

Luftdrill

BORTE VEKK

Volvo 240 trykkplate

P6030018Medium.jpg

Ojeånde lås til Audi 100

P6030017Medium.jpg

Returventil fra Tess. Kun testet. Tror det er ca 2-4 bar.

P6030016Medium.jpg

KE-jetronic fra Audi 100 2,3 5syl

P6030015Medium.jpg

Volvo 240 mekanisk bensinpumpe

P6030014Medium.jpg

Delefilter for diskanter

BORTE VEKK

Volvo 240 motorfeste

P6030012Medium.jpg

Aner ikke hva dette heter. Fra Audi 100

P6030011Medium.jpg

Grom bensinpumpe. Gir nok til 350hk Kjøpt på KRB-Trading for 1400kr. Klarte å vri over mutteren til den ene polen. Kun testet.

SOLGT

Volvo 240 clutchdeksel

P6030009Medium.jpg

Volvo 240 starter

BORTE VEKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. lættis, skal du ha penger for å gjøre jobben? Skal fanme bare ta til takke med at du faktisk får solgt driten uten at du må ta BETALT for arbeidet.. Snakker om ass..

hei, dette er andre innlegget jeg leser fra deg og det er andre innlegget jeg leser, som du faktisk kunne latt vær å komme med.

Om du bare er på forumet her for å spre din kvalme, mener jeg personlig at du heller kan ta å klippe internettkabelen din og slenge drit ut vinduet ditt isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, dette er andre innlegget jeg leser fra deg og det er andre innlegget jeg leser, som du faktisk kunne latt vær å komme med.

Om du bare er på forumet her for å spre din kvalme, mener jeg personlig at du heller kan ta å klippe internettkabelen din og slenge drit ut vinduet ditt isteden.

Syns ikke synd i deg i det hele tatt for at jeg gir deg/dere min mening.. Er dere så trangsynt at dere ikke tåler kritikk på det dere gjør så kan det kanskje være like greit å drite å spørre etter folks meninger..

Jeg sleiker ikke folk opp etter rævva å gir gode tilbakemeldinger på alt, må tåle å få dårlig kritikk og vettu ;)

2000 VW Passat TDi 4-motion

2001 Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke synd i deg i det hele tatt for at jeg gir deg/dere min mening.. Er dere så trangsynt at dere ikke tåler kritikk på det dere gjør så kan det kanskje være like greit å drite å spørre etter folks meninger..

Jeg sleiker ikke folk opp etter rævva å gir gode tilbakemeldinger på alt, må tåle å få dårlig kritikk og vettu ;)

Jeg må bare påpeke at jeg ikke synest dette her hører hjemme noen steder:

Haha.. lættis, skal du ha penger for å gjøre jobben? Skal fanme bare ta til takke med at du faktisk får solgt driten uten at du må ta BETALT for arbeidet.. Snakker om ass..

Greit nok, du mener du bør få ting gratis, det er jo fint for deg å tenke slik, men for all del, skjønner jeg ikke hvorfor du skal kalle folk for ass, pga. de skal ha litt penger for å faktisk sjekke nettbank, reise til posten, kjøpe norgespakke etter en lang tur i kø.

Jeg personlig gidder ikke å selge ting billig, nettop pga. alt merarbeidet som kommer av dette. Derfor gir jeg heller vekk ting, som feks. caliperene som eldarh skal få (som colli sitter på), såvel som forgasser rep-kit fikk colli, har gitt vekk motorer, bakakslinger, girkasser, etc. nettop pga. det er faktisk mye jobb med å selge ting billig.

Men, for all del, nå synest jeg vi kan heller ta å diskutere dette i en annen tråd. PS. kaller du folk for ASS, når de faktisk skal gi ting vekk gratis eller bud, så mener jeg du har litt folkeskikk å lære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider