Gå til innhold

Div deler gis bort

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg må bare påpeke at jeg ikke synest dette her hører hjemme noen steder:

Greit nok, du mener du bør få ting gratis, det er jo fint for deg å tenke slik, men for all del, skjønner jeg ikke hvorfor du skal kalle folk for ass, pga. de skal ha litt penger for å faktisk sjekke nettbank, reise til posten, kjøpe norgespakke etter en lang tur i kø.

Jeg personlig gidder ikke å selge ting billig, nettop pga. alt merarbeidet som kommer av dette. Derfor gir jeg heller vekk ting, som feks. caliperene som eldarh skal få (som colli sitter på), såvel som forgasser rep-kit fikk colli, har gitt vekk motorer, bakakslinger, girkasser, etc. nettop pga. det er faktisk mye jobb med å selge ting billig.

Men, for all del, nå synest jeg vi kan heller ta å diskutere dette i en annen tråd. PS. kaller du folk for ASS, når de faktisk skal gi ting vekk gratis eller bud, så mener jeg du har litt folkeskikk å lære.

Nå tror jeg det her snakker om en enkel missforståelse.. Mente ikke ass som i rompe.. mente som f.eks "fy søren så kult ass".. Som i type sleng, men nok om det..

2000 VW Passat TDi 4-motion

2001 Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg det her snakker om en enkel missforståelse.. Mente ikke ass som i rompe.. mente som f.eks "fy søren så kult ass".. Som i type sleng, men nok om det..

Jeg hadde satt pris på om du hadde sletta innlegga dine fra denne tråden. Hvis ikke du gjør det får jeg en Moderator til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, dette er andre innlegget jeg leser fra deg og det er andre innlegget jeg leser, som du faktisk kunne latt vær å komme med.

Om du bare er på forumet her for å spre din kvalme, mener jeg personlig at du heller kan ta å klippe internettkabelen din og slenge drit ut vinduet ditt isteden.

ja men faen da blir jo nabon sur....... send mannen i kjellern,,,,,,,,,,

Bmw M3 Turbo

Nissan king-cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider