wabby Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by AXi0N Lyste ikke akkuratt bra da!!.. 35W pære lyser ikke bra Var ikke fornøyd med mine på 55W... så jeg gikk å kjøpte ,meg 100W rally pærer.. endelig lyser de bra nok:) Nå spurte han dog etter noe som så bra ut . :) men de lyser ikke så ufattelig langt nei... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Er vel kanskje en grunn til at de ikke lyser så langt.. Er no dritt å møte en bil med kraftige grøftelys når det har regna, lyset reflekterer opp fra den våte asfalten og blender.. bleh :( Og, det er ikke mye rått når grøftelysa er kraftigere enn nærlysa.. :rolleyes: Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by Wibla Er vel kanskje en grunn til at de ikke lyser så langt.. Er no dritt å møte en bil med kraftige grøftelys når det har regna, lyset reflekterer opp fra den våte asfalten og blender.. bleh :( Og, det er ikke mye rått når grøftelysa er kraftigere enn nærlysa.. :rolleyes: backer deg opp på den, du som er en kragerø / siljan mann har vel kansje sett bilen min ;) Godt å se at det er flere lokale folk her ;) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by wabby backer deg opp på den, du som er en kragerø / siljan mann har vel kansje sett bilen min ;) Godt å se at det er flere lokale folk her ;) Har nok sett bilen ja, litt vanskelig å overse.. :D Måtte nesten se bilde av den før jeg kom på det men.. en stund siden jeg har råna i skiens brede gater ;) Vurderer å få på grøftelys på mazdaen min, men jeg kan ikke se for meg at det blir så veeeldig pent bonde Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by Wibla Har nok sett bilen ja, litt vanskelig å overse.. :D Måtte nesten se bilde av den før jeg kom på det men.. en stund siden jeg har råna i skiens brede gater ;) Vurderer å få på grøftelys på mazdaen min, men jeg kan ikke se for meg at det blir så veeeldig pent bonde Så det dere mener er at dere kjøper grøftelys bare for Stilen sin skyld... kjøpte det for å få bedre lys.. men må si jeg kjøpte det, pga. det passer rett på fangern... men de lysa hjelper noe jævligt... golf 2 lykter er ikke XEON lys akkuratt Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by AXi0N Så det dere mener er at dere kjøper grøftelys bare for Stilen sin skyld... kjøpte det for å få bedre lys.. men må si jeg kjøpte det, pga. det passer rett på fangern... men de lysa hjelper noe jævligt... golf 2 lykter er ikke XEON lys akkuratt Nja, ikke bare, det er ikke helt genialt bra lys på mazdaen heller, men det blir FEIL når biler med bra lys kommer med grøftelys som er enda bedre enn nærlysa, som kanskje er jævlige nok fra før .. :rolleyes: Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Kan ikke si at de grøftelysa funker så bra akuratt.. har hatt en 2003 mod. Laguna i 14 dager nå. med orginale grøftelyst... Var ikke så mye å skryte av... Wibla, du får si ifra når du rocker gatene i skien =) Risør til helga ? Stor festival vettø.... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Skal oppover i morra, jobbe til uka, så blir vel til at jeg råner litt i skien etter jobb.. rundt 2130-2200 :D Har ikke penger whatsoever nå, så blir neppe noe av festival :( Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by Wibla Skal oppover i morra, jobbe til uka, så blir vel til at jeg råner litt i skien etter jobb.. rundt 2130-2200 :D Har ikke penger whatsoever nå, så blir neppe noe av festival :( Da er jeg nok på vei opp til Eidsvoll. Besøke noen jenter (søstre) , så det kan da bli spennende .. Litt Hotel Cæsar konflitker ... Må jo komme, er DDE som skal spille og slik. Trenger bare en som kan kjøre da... Alkohol får man alltid tak i. Reiser nedover på fredag Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg