lunas Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i navnte slanger? Eventuelt et helt sett med alle? Har Møller? Noen andre? Gjelder til min 1,5 JB maskin, kan vel egentlig si det slik at de fleste slangene er særdeles dårlig. Kan det medvirke til at den går bad? Mvh Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 du får vel kjøpt noe i "løs vekt" på tess eller på mekonomen osv.. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Aha.. Takker for svar Henning! Ser jo at de har på biltema. Men de slangene som er det nå har jo sånne "tøybiter" på seg, hva er det godt for? Trenger de å være der? Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Ja, du mener tøybiten på skjøten slik som det er på bilen eller på hele slangen? Har de det på biltema? Det viktigste er hvertfall at det er en slange ;) Offtopic: hva skjer ellers med prosjektet ditt? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Jo det er sånne tøybiter i alle sjøtene, ikke vet jeg hvorfor? Jepp de har på biltema, står ikke på nettet, men i den nyeste katalogen.. 50 kr for 3m. Prosjektet mitt ja... Hmm går ikke noe videre fort, men har tenkt å få gjort litt nå i sommer. Bilen er bra den så det er ikke den det står på... Bare jeg får den til å gå bra... Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg