Gå til innhold

JBL: Opel Kadett C 1.2N Turbo

Ranger emnet


JBL

Anbefalte innlegg

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

altså hvis du får fatt på vreng skjermer så må du bare handle, passformen er ikke helt topp men det er bra vanskelig å få tak i skjermer, så må nesten bare ta det en får.

 

hva ska du oppi tråden her ha for 2.2 med 265 kasse?

 

jeg stemmer fortsatt for at du ska ha org 1200, gjør minst mulig med bilen. sett i no stereo og felger å kjør å kos deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, har ikke sett den nei. Har desverre ikke råd til noen motor nå! :(

Har nok med å betale for å få den istand og få på skiltene..

 

Men, det ligger jo selvfølgelig i de fremtidige planene og sette i noe større! ;)

 

Har vel muligheten for og få tak i skjermer og hjulbuer, og orginalt er ikke og skaffe, så det blir vel Veng da!

 

Har foresten fått hjelp av en kompis til og rette ut et par bulker der bakfangeren var festet,

tydligvis at den gamle dama som har hatt den har rygget på noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel bare krysse fingrene da! ;)

Har nå tatt av høyre forskjerm ikvell, og hva fant jeg? Jo, god gammeldags Marie-Kjeks! :puke

 

Så etter noen timer med pussing så har jeg vel en liten oversikt over hva som må byttes ut..

Fremste del av kanalen, litt av feste til skjermen helt oppe ved batteriet, rund blinklyset og et par småhull.. :(

 

Hadde på litt hvit lakk over så det ikke skal ruste igjen over natta..

 

Tok noen bilder, vet de er dårlige.. (Mobil i dårlig lys)

 

Et bilde av felgene jeg har fått! :)

kadett9.jpg

kadett10.jpg

kadett11.jpg

kadett12.jpg

kadett13.jpg

kadett14.jpg

kadett15.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va rusta på samme plass som på min, nån tima sveising så e den nokk god som ny..

Et par tips: Når du kappe vekk rusta som e helt framme med løkta, hvis det lar seg gjøre så ikke kapp i den "profiln" som brettes innover, da blir det mye enklere og sveise inn ny plate.. Og hvis du må kappe i profiln så ville æ kjøpt økonomi del fra Veng eller lignende... Lykke til! :)

kadagdfhdfh4ea.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldrig gøy å finne rust :( !!!

 

har en 2,2i motor med girkasse og alt du trenger for å få den til å gu unntatt bensinpumpe.. billi, må bli kvitt den!!

*1995 Opel Astra*

*1986 Mercedes Benz 300E W124*

X*volvo 240GL 1990* SOLGT

X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT

x*1980 Honda civic 1.3* vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår