VentoCL Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Hei, driver og fikser med ventoen min. Limer inn noen bilder av bilen. Mine planer: Sommerjobb CDspiller + 2 fronthøytalere Felger fra SHarif Simons Eksosanlegg Eller Esksospotte fra autospar lage selv/Kjøpe Hekkskjørt Lakere døråpnere lakere "skiltholderen" på bagasjrommet Lakere Front/bak bumper Jeg vil at ALT(altså på karoseriet) utvendig skal være i bilens farget Det jeg har gjort til nå er at jeg har lakert 4 døråpnere. Men har ike bilder ennå, UPdate Kommer senere, Håper på komentarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Kan bli bra dette! Men savner bytte av baklykter og sideblinkers i planene dine! :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Hei, driver og fikser med ventoen min. Mine planer: Sommerjobb CDspiller + 2 fronthøytalere Felger fra SHarif Simons Eksosanlegg Eller Esksospotte fra autospar lage selv/Kjøpe Hekkskjørt Lakere døråpnere lakere "skiltholderen" på bagasjrommet Lakere Front/bak bumper Jeg vil at ALT(altså på karoseriet) utvendig skal være i bilens farget Det jeg har gjort til nå er at jeg har lakert 4 døråpnere. Men har ike bilder ennå, UPdate Kommer senere, Håper på komentarer dette hørs veldig bra ut som første punkter. den ser jo ganske strøken ut i utgangspunktet. hvis du har litt tigth budskjett anbefaler jeg deg å prøve å finne noe brukt i stede for å kjøpe ny cd spilkler og felger feks. Man finner sinnsykt mye bra brukt på nettet som regel fordi folk kjøper ting de egentlig ikke har råd til. bare et tips... spør gjerne hvis det er noe du lurer på. gleder meg til å se oppdateringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 jA, glemte det, baklykter skal også byttes, skal satse på en fra autospar, eller disse tror jeg går for autospar! Felger må/skal kjøpe dem brukt, har ikke råd til å kjøpe nye for 8 000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Gå for autospar, tar seg bedre ut med fargen som er på bilen din :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 jajaa, det ser dårlig ut med økonomien. Må først jobbe i sommer, før det blir det ikke noe. har problemer med å finne jobb . . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Her har jeg malt Døråpnere, legger ved noen bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 er nesten ferdig med instrumentpanellet, her er noen bilder: Fikk Hjelp til å lage dette. 1 scannet inn alt, brukte photoshop, det ble gjort av "Volvo man", er ikke sikker om navnet er korrekt. Og fikk litt inspirasjon(fra forumet) med viserne/pekere, til å male dem i oransje! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Mens du har spedo oppe kunne du sjekket om det er bakgrunnsbelysning eller sidebelysning på den digitale klokka og tripteller? de baklyktene er nesten like som mine men jeg har de uten klart glass over det røde sjekk ut http://www.autoshineshop.no der koster de bare en krone mindre men det er gratis frakt på varer over 1000 kr så det kan lønne seg alikevel. Jeg har de som heter chrom på den sia... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Tripteller, hva mener du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 kilometertelleren vil jeg tippe Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 det er jo digitalt da, vet fra før av at det er km teller, og det er jo da teller som jeg kan tilbake stille . . . EDIT: Men Hva synes dere Om arbeidet mitt så langt?Vil ha noen kommentarer :pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Han mente nok om du hadde mulighet for å bytte farge på lysene i dem eller no kanskje!? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 hvem vet . . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 fin bil dette:) og når planene er gjennomført blir det strøkent:) litt OT: er bakgrunnsbelysning på digitaldispalyene, vanelig gul pære, og så er det en slik fargefilm inni der et sted, som går and å skifte ja:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg