vw vento lover Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 m'm fin bil dette:) og når planene er gjennomført blir det strøkent:) litt OT: er bakgrunnsbelysning på digitaldispalyene, vanelig gul pære, og så er det en slik fargefilm inni der et sted, som går and å skifte ja:) Takker det var alt jeg lurte på. til ventocl: hvis du ser på de første bildene du la ut av instrumenter så står det til å med trip i venstre displayet :-) har tenkt å begynne på lignende prosjekt når jeg får chrom ringene til instrumenter. Det ser veldig bra ut hitil! gleder meg til å se bilder etter instalasjon..... m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Vento Fan, hvis du har samme speedometeret som meg, 220@7000; Kan jeg sende deg de skivene som ble lagd til meg, Det sparer deg mye tid hvis du skal lage skivene selv og ikke kjøpe. For meg var dette midlertidig, siden jeg har tenkt å handle inn noen plasmaskiver, hvis økonomien tillater. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Vento Fan, hvis du har samme speedometeret som meg, 220@7000; Kan jeg sende deg de skivene som ble lagd til meg, Det sparer deg mye tid hvis du skal lage skivene selv og ikke kjøpe. For meg var dette midlertidig, siden jeg har tenkt å handle inn noen plasmaskiver, hvis økonomien tillater. sier takk til det jeg sender deg en pm med mail adr. så sender du det bare som vedlegg. da har jeg hverfall et utganspunkt samt plasering av tall osv. har lurt på plasmaskiver jeg også men fant ikke til vw si fra hvis du har en adr. til en eller annen sjappe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 http://www.astina.dk/product_info.php?cPath=48_166&products_id=665 Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 http://www.astina.dk/product_info.php?cPath=48_166&products_id=665 Tusen takk har du noen andre bra adr. også som har kule ting til Golf 3/Vento? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 her lager jeg en "spoiler", lagde model selv, med papir, dermed, tilpasset, tok over glassfiber sparkel, så polyester sparkel. . . Her ser dere speedometeret som jeg lagde selv av fotopapir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Modig prosjekt :) Hiv inn noen bilder av det endelige resultatet da! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 her er flere bilder: Fikk meg en endestuss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 hadde ike penger til en potte, dermed en endestuss, den faktisk hadde efekt på lyden, det skal jeg gjøre, tor erik)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 hadde ike penger til en potte, dermed en endestuss, den faktisk hadde efekt på lyden Åssen ble lyden da? Mye forskjell? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Hei... Hvordan ble dette i dagslys? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Tor erik: Lyden ble forandret, MEN det avhenger HELT av hvilken endestuss du setter på. Den jeg satt på var ca 13-20 sm lang. og det var 4 hul for skruer, jeg lot to hull være åpne, og brukte bare de to bakerste for å "låse" den på.Slik ble lyden mer "hur hur hur". Men dette hører man klart bedre når man står bak da og når man er på tomgang, gir man på, blir lyden"slått" ut av motor lyden når bilen står stille og man bare gasser. Og jeg måtte skjere av litt på eksos røret, fordi den var for lang, og "hadde vinkel ned mot bakken" OG det ALLEr viktigste, det ser mye bedre ut, en liten rundt og "rusten" rør Og jeg er ike ferdig med panser "forlengeren", så sender in bilder når jeg er ferdig, Var hel. mye jobb da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg