Ideal Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 ..tok fra meg lappen i går. Utrivelige greier. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Du kan med fordel utdype litt mere da. Hva skjedde? Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Fortell......... Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Hva fant du på nå da? :rolleyes: ;) ;) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Kjørte "for fort"... Så kom vaselingutten etter meg på motorsykkelen sin, ca ved Furuset. Og så gjennomsnittsmålte han meg :( Så nå er jeg fotgjenger i 6 måneder, minst. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by Ideal Kjørte "for fort"... Så kom vaselingutten etter meg på motorsykkelen sin, ca ved Furuset. Og så gjennomsnittsmålte han meg :( Så nå er jeg fotgjenger i 6 måneder, minst. E6? Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by spewster E6? Ja.. E6 inn mot Oslo. Hadde vært og henta noen amerikanere på flyplassen, så jeg fulgte ikke så godt med på hva som kom opp bak oss :( Gjennomsnittsmålinga hans var 127km/t i 80 sona, også var han litt snurt fordi jeg lå i 120 gjennom en 60 sone etterpå.. Det som er 'helt ok' er at han ikke kom og målte meg i 100 sona der ved avkjøringa til Lillestrøm. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YashaR Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Der ble jeg stoppet i fjor... i 100-sona. Gjennomsnittsmåling til 152km/t.. Var uten lappen i 8 1/2 mnd. Siter Audi A4 1.8T '96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 kjipt.. :( du kjører vel ikke der mye? for.. alle i området burde vite at det er plenty med lærhomser på den strekka.. i tillegg er det en sivil bil som kjører opp og ned mellom jet & statoil for å ta folk som kjører ulovlig i buss/taxi/elbil feltet... men.. kjipt.. kondolerer.. Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by Ideal ..., også var han litt snurt fordi jeg lå i 120 gjennom en 60 sone etterpå.. Slemt å si det kanskje... Men da fikk du jo som fortjent... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Når du har 120 i 60 sona så er det egentlig helt greit at du mista lappen spør du meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by pahf Når du har 120 i 60 sona så er det egentlig helt greit at du mista lappen spør du meg :) Det blir for dumt å si når du ikke kjener forholdene , er mange 60-soner det går 'fint' å holde 120 i! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by Ideal Gjennomsnittsmålinga hans var 127km/t i 80 sona 128 i 80 hadde jeg. Da fikk jeg 8 mnd uten lappen. 6000 i bot. 12 dager betinget fengsel med 2 års prøvetid. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by boXer Slemt å si det kanskje... Men da fikk du jo som fortjent... Utfra området han ble tatt i hørtes det ut som det var gjennom bomringen han holdt 120. Der er det ikke akkurat behov for å holde 60 pga fotgjengere eller andre forhold for å si det slik..... Hvorfor er det egentlig fortjent ? Det gikk jo bra, ingen skade skjedd - han har ikke feilbedømt forholdene, så det er ingen grunn til å reagere i det hele tatt spør du meg. Det der er en vrangforestilling Politiet har fått - at man kan straffe folk for ting som ikke skader andre.... well :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by triggerhappy Det blir for dumt å si når du ikke kjener forholdene , er mange 60-soner det går 'fint' å holde 120 i! Tunellene langs E6 nord for oslo er ett godt ekselmpel! Hvorfor i hel*** har de 60 der?! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg