Gå til innhold

Snuten i Ullensaker oppfordrer til KRIG på Jessheim!

Ranger emnet

Ascona

Anbefalte innlegg

Originally posted by rallyeman

Snut er ut...men hva er vitsen i å "krige"?

Hva med og finne en stor parkeringsplass,f.eks ved ett kjøpesenter?

Mye flere muligheter og mindre mas fra lovens lange arm!

Og mye mindre sosialt, og en ødeleggelse av det miljøet man har på Jessheim i dag, og har hatt der i mange tiår.

Hva som er vitsen med å krige tror jeg Bjørn Askerud kan svare deg på.

Jeg oppfordrer også alle til å ringe Bjørn Askerud, og si hva de mener.

Telefonnummeret hans er såvidt jeg vet 63876617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purken er håpløs.... Kan ikke sunne norske ungdommer få lov til å utfolle sin bilinteresse uten at Purken skal komme å blande seg inn....

De må nå ha mer fornuftige ting å bruke ressursene sine på??????? :(

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Passat_RS

Purken er håpløs.... Kan ikke sunne norske ungdommer få lov til å utfolle sin bilinteresse uten at Purken skal komme å blande seg inn....

De må nå ha mer fornuftige ting å bruke ressursene sine på??????? :(

Nå snakker jeg veldig, veldig generelt, men jeg kan ikke se for meg at det er så veldig bra om det blir burna i veier hvor det går folk langs siden, parkert på fortau så det blir problemer for fotgjengere og syklister (serlig sammen) og sånne ting.

Men at de vil slå ned på råningen er jo kjedelig da.

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ett rått miljø i Jessheim...men ting forandrer seg jo...

Har bare fulgt litt med på hva som skjer rundt om i europa ellers,og tro meg,blir ikke akkurat kjedelig med 200 biler og 500 mennesker og en tom parkeringsplass!

Tro meg, det blir ikke like festlig som like mange biler og 3 ganger så mange folk i ei gate på jessheim.

Før i tiden var det et enormt miljø der, men desverre har man klart å splitte miljøet allerede.. Det er kun den harde kjernen som er igjen.

Husker for 5 år siden jeg, da var det MANGE rånere der.. (og plenty med fine damer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hvis man bare "råner" altså kjører rundt pent og rolig og snakker sammen diskutere har det kult. skjønner jeg ikke hva politiet har så mye i mot.

men i følge den artikkelen der bryter disse rånerne loven så da er jo saken klar. bryter man loven blir det bot!

Bournout og "vill" kjøring er forbudt!

(snut er ut)

BMW 520i 24v M-Tech 1992

[x] BMW 318IS M-Tech 1990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Tro meg, det blir ikke like festlig som like mange biler og 3 ganger så mange folk i ei gate på jessheim.

Før i tiden var det et enormt miljø der, men desverre har man klart å splitte miljøet allerede.. Det er kun den harde kjernen som er igjen.

Husker for 5 år siden jeg, da var det MANGE rånere der.. (og plenty med fine damer)

Skjønner godt hva du mener!

får jo nesten en tåre i øyekroken når jeg tenker på gamle silokaia i Kr.sand! Alltid masse liv!

Mener bare at det må tenkes litt nytt for att miljøet skal overleve og blomstre igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi på jessheim blokkerer ikke fortauet for forgjengere, vi parkerer slik at de enkelt og greit kan gå forbi. I tillegg synes de fleste som går ut på jessheim at det er hyggelig at vi står der, for ellers er det helt dødt i sentrum..

At purken vil slå hardt ned på burning og villmannskjøring forstår jeg godt, men de har bare ett problem.. På jessheim kjører vi gjennom gata på 1.gir (maks 10-15km timen, av og til på tomgang.. hehe :D )

Men Jessheim er jo ikke noe unntak, er noen få som pleier å gi flatt jern og ligge brei i gata også...

-=Streetmeet.net=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snut er ut...men hva er vitsen i å "krige"?

Hva med og finne en stor parkeringsplass,f.eks ved ett kjøpesenter?

Mye flere muligheter og mindre mas fra lovens lange arm!

nå vel, altså vi har drivi på en stor parkeringsplass her i larvik ei god stønn nå, men snuten kommer stadig og klager og klager, men jeg fatter det ikke....

er det best at snuten har oss på 1 sted, eller at vi er rundt i gatene og drekker oss drita og gjør herverk/dop/voldtekt/banking u name it....

for jeg mener at å stå på et eget område å drive litt fritid gjør da for faen ikke store skadene iforhold til kriminaliteten som er ellers på gatene!!!!! snuten er så jævla trangsynte

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg forstår at politiet gjerne bøtelegger når det noen gjør noe ulovlig, men ikke at de skal rakke ned på rånerne. Det er jo ikke noe gale i å råne rundt. Politiet kan også vise litt kjønn, slik at småting kan passere hvis det ikke overhode er no galt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommeliten

Eg forstår at politiet gjerne bøtelegger når det noen gjør noe ulovlig, men ikke at de skal rakke ned på rånerne. Det er jo ikke noe gale i å råne rundt. Politiet kan også vise litt kjønn, slik at småting kan passere hvis det ikke overhode er no galt med det.

Jeg ser helst at politet ikke viser kjønn......puke

Skjønn derimot synes jeg de bør vise når det er snakk om et miljø som omfatter så mange mennesker.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mazda323F

nå vel, altså vi har drivi på en stor parkeringsplass her i larvik ei god stønn nå, men snuten kommer stadig og klager og klager, men jeg fatter det ikke....

er det best at snuten har oss på 1 sted, eller at vi er rundt i gatene og drekker oss drita og gjør herverk/dop/voldtekt/banking u name it....

for jeg mener at å stå på et eget område å drive litt fritid gjør da for faen ikke store skadene iforhold til kriminaliteten som er ellers på gatene!!!!! snuten er så jævla trangsynte

Sånn oppførsel fra politiets side har jeg ingen forståelse for!

Når skal de skjønne at det faktisk er en kultur,og at sikkert mer enn halvparten av sunn norsk ungdom dyrker denne kulturen??

Skjønner jo at de må aksjonere mot burning og villmannskjøring i tettbebygde strøk,men det får da være grenser!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider