Gå til innhold

Snuten i Ullensaker oppfordrer til KRIG på Jessheim!

Ranger emnet

Ascona

Anbefalte innlegg

Gjest Jostein

De kan være "rasister" mot rånere som bare koser seg,men de kan ikke være "rasister" mot utlendinger som dreper/voldtar og stjeler?Hvor faen er logikken!?:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi markerte oss nok ganske bra på jessheim..

Det som var litt morsomt var at da jeg sto ved storgata og så på bilene, så kommer det ei voksen dame bort til meg og sier noe sånt som dette:

"Jeg skjønner dere godt jeg, har bodd på jessheim i snart 30 år, og det har alltid vært rånere her, og dem har aldri gjort ugang, vært i veien for noen eller plaget noen." Og så tar hun litt av og roper "stå på!!" et par ganger.. :op

Det viser jo bare hva meningen til beboerne i jessheim området flest.. -De har egentlig ikke noe i mot rånerne i det hele tatt..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke helt poenget i at rånere må vekk uansett hva.

Da jeg kjørte lastebil for en stund siden var jeg ofte bare hjemme 1 dag i uka, og da ble det selvsagt noen ekstra runder i sentrum. Fikk en gang klar beskjed fra politiet:

"Dra hjem, du har ingenting her å gjøre"

Hva får en purk til å si noe sånt? Det er jo bare tull.

Jeg fortalte at vi skulle ta noen runder for å se på stemningen i byen, og at jeg snart skulle på fest. "Du mener vel det er bedre at jeg drikker meg full og drar ut?" spurte jeg, og fikk JA til svar.

Noe mer håpløst har jeg aldri vært borti. Oppfordre ungdom til å parkere bilen og misbruke alkohol i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med at gutta som bor der opp tar saken i egne hender? steller seg opp et par dager å drar inn litt underskrifter?

husk at det må være leslig underskirft..

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er jo såklart en måte og få politikerenes oppmerksomhet.

Men noe annet som er ganske oppsiktsvekkende er at vi med biler får ikke lov til å stå der fordi vi er i veien for fotgjengere, men nå har de jo lagt kampesteiner midt på fortauet, der hvor det går en slik metallskinne som blinde folk skal kunne styre etter... nå vil alle blinde på jessheim kræsje i steiner støtt og stadig.. MENINGSLØST!! Dessuten sto jo aldri bilene i veien for noen... Må nok starte opp en underskriftskampanje eller noe..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider