Darkstar Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Noen som vet hvor Realcar har sitt utsalg i Strømstad, tror de sleger igjennom BRL sin butikk! Er det vanskelig å finne frem??? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Om de selger via BRL sin butikk er det LETT å finne.. Passer grensa, ta til høyere i første lyskryss du kommer til (1-2min ifra grensa) Følg veien innover og ta til venstre i rundkjøringa, da ser du "Veteranen" som det feltet heter. BRL ligger lengst inne... Edit: trøtt på jobb Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by spewster Om de selger via BRL sin butikk er det LETT å finne.. Passer grensa, ta til venstre i første lyskryss du kommer til (1-2min ifra grensa) Følg veien innover og ta til venstre i rundkjøringa, da ser du "Veteranen" som det feltet heter. BRL ligger lengst inne... Blir vel til høyre i første lyskryss...:) Vet hvor BRL på Svinesund ligger, men eg tenkte på Strømstad! Var her de skulle ha utsalg i følge en mail eg fikk av de! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by Passat_RS Blir vel til høyre i første lyskryss...:) Vet hvor BRL på Svinesund ligger, men eg tenkte på Strømstad! Var her de skulle ha utsalg i følge en mail eg fikk av de! Faen, litt på lok ja :D Høyere seff... BRL har vel ikke noe utsalg i strømstad meg bekjent.. Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Er dette det området som brant nylig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by fastone Er dette det området som brant nylig? Stemmer, men tror BRL "overlevde" TVBoden brant iallefall helt ned Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by spewster Faen, litt på lok ja :D Høyere seff... BRL har vel ikke noe utsalg i strømstad meg bekjent.. Eg vet ikke, men her er et utdrag fra mailen eg fikk: Men du kan köpa delarna i sverige (ex strömstad, BRL) Vetsje hvordan eg skal tolke det???? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 BRL har postadresse i Strømstad, men befinner seg på Svinesund. Har sjekket hjemmesiden til BRL. Kan ikke finne noe om styling etc der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by fastone BRL har postadresse i Strømstad, men befinner seg på Svinesund. Har sjekket hjemmesiden til BRL. Kan ikke finne noe om styling etc der Nei, eg fikk mail fra Realcar, har sjekket prisen på noen produkter de selger! http://www.realcar.se Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by fastone BRL har postadresse i Strømstad, men befinner seg på Svinesund. Har sjekket hjemmesiden til BRL. Kan ikke finne noe om styling etc der Titt på http://www.realcar.se Samarbetspartne Allt inom bilstereo och tillbehör. Även hemstereo, PA/DJ ljus. Besök BRL på http://www.brl.se Mulig man kan få bestilt via de da Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 BRL ligger også i charlottenberg, så det er jo bare å dra dit.. hvis du ikke bor så jævlig langt sør da.. Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by Jessheim-råner BRL ligger også i charlottenberg, så det er jo bare å dra dit.. hvis du ikke bor så jævlig langt sør da.. OK, takker! Bor i Bergen eg... Tenkte meg en tur til Sverige i forbindelse med Gatebil på Rudskogen! Er en hel gjeng som skal bortover... Hvor er Charlottenberg da, i forhold til Svinesund? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Charlottenberg ligger rettover grensa etter kongsvinger. Så det er en smule lengre nord ;) Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 som sagt så har RealCar samarbeide med BRL.. og BRL svinesund har postaddresse tilhørende Strømstad.. så enkelt er det :D btw.. jeg har kjøpt bodykit fra realcar og delene trenger litt over gjennomsnittet med bearbeiding.. retning passform :rolleyes: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg