Bebis Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Alt som er på bildet er til salgs! Frontsettet er helt nytt i eske bare tatt ut for og ta bilde av! Og Pioneer Høtalerne er brukt en gang, De har en liten men kan fikses med en spesiell lim type så er den som ny... 6*9 Adapter til BMW E36 BI BUD! =) Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 ca pris på front sette då? Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ca pris på front sette då? Jeg tror det koster nytt 1300 eller noe.. 800,- kan jeg vel gi det bort for.. Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiman Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Har du et par diskanter å selge billig? Siter pi21/pøl i Brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GaZaa Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 er int i 6*9 adapteren som du skal selge, mye skal du ha får den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Audiman. Nei, Desverre! Tja. Kan vel ta 200 + frakt ok? Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No Angel Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Alt som er på bildet er til salgs!Frontsettet er helt nytt i eske bare tatt ut for og ta bilde av! Og Pioneer Høtalerne er brukt en gang, De har en liten men kan fikses med en spesiell lim type så er den som ny... 6*9 Adapter til BMW E36 BI BUD! Heey du.. hvor store er de røde høytalerene da??ser ikke hvordan merke de er jeg.. Hva skal du evnt ha for de og komp front sett da?? Og bud er slitsomt..bara kom med en pris Siter Lumma-Tuning Astra c20xe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hei du! Her er litt info om høytalerne! 500,- KR tar jeg for de =) http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=312 Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg