SilweR Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 som topic sier, så lurer jeg på hvor chipen står montert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 chipen er no hjerna Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ECU er jerna, og det er ikke chipen... ser helst at noen som har peiling på AEB motoren svarer, og gjerne noen som faktisk har byttet chip på en 1,8t! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 summit 800x skrev: ECU er jerna, og det er ikke chipen... ser helst at noen som har peiling på AEB motoren svarer, og gjerne noen som faktisk har byttet chip på en 1,8t! Chippen står i andre siden av printkortet i forhold til der kontaktene til ledningsnettet er. Siden du har en AEB motor så har du en kvadratisk 44pin eprom der. Det er kun 1 som skal se slik ut. Om du har en chip du skal montere så ser du den som er lik. Se bilde-eksempel, bare dette er en 32pin, men den står på samme sted. Pass på retning på chippet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Anbefales det å gjøre dette selv? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ette bilde å bedømme so må mann lodde, det vila ej ikkje anbefalt. ha det vår ei IC seng du berre trykte chpen ned i so ha det vår nåke anna Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 jeg synes da det ser ut til at den bare skal trykkes nedi di rillene der? har ikke peiling jeg, derfor spør jeg dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Den der er nok loddet direkte til kortet, chipen sitter ikke i en sokkel. Stor fare for å ødelegge noe ved lodding, helst ikke prøv det selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro72 Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 IKKE anbefalt å lodde selv da det er veldig greit å ha en spesialloddebolt så du får varmet alle loddepunktene på en gang.. er du uheldig så har du ødelagt hele kortet med at printbanene løsner fra kortet:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 da tror jeg at jeg lar være å sette i gang med denne tuningen selv! noen som vet om noen i tromsø området som gjør det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mh01 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 summit 800x skrev: da tror jeg at jeg lar være å sette i gang med denne tuningen selv! noen som vet om noen i tromsø området som gjør det? Hei sjekk med bb-racing.com det e en kompis av meg som driver på med slikt:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjv84 Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 ring ts- racing, de har mobilenhet i troms. Den står hos bb- racing!!!!http://www.tsracing.no/nor.htm eller ring 96231010!!! Lykke til!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-S Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 du kan også bruke shs performance. Tror de er leverandør for turbochip.dk Shs Performance AS Søren Zakariassens g 14 9010 Tromsø...... 77 63 44 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg