Gå til innhold

tyveri-sikre hvite blinkers foran?

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

det beste du kan gjøre er å få tak i enveisskruer. har de strort sett hos låsesmeder å sånn.. da er det ikke bare å skru de rett av liksom..

har tenkt på det.. kan blir litt tungvindt å skifte pærer.. må jo ut med hovedlysene.. hver gang da! ;)

hvordan bytte pærer etterpå da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan bytte pærer etterpå da?

det går fint.. bruker bare litt lengre tid på å skru de opp. har skrudd ut mange låsesylindere med sånne skruer. poenget er at man sinker de som stjeler sånt. for vis de absolutt vil ha det glasset så røsker de vel med seg hele lykta alikevel.. men så klart noe mere klunder blir det jo med sånne skruer, men det kan jo hende de går til neste bil hvis de ikke får skrudd det rett av liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får se hva jeg finner ut.. :well

er vell bare å lime glasset fast.. hehe.. eller pakke lim i skruehullene *evt araldit*

har også tenkt på å poppe de fast så jeg må borre de opp ved hver pæreskift.. men da tror jeg at jeg kommer til å skifte begge pærene dersom en går.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til vanlig trenger du bare en liten lommekniv (som maaangen har på nøkleknippet) for di fleste stjerne skruer får du lett med flattjern... men å ha forskjellige burde hjelpe ja! og før du setter på glasset skrur du en skrue gjennom blinklys reflektoren å inn i feste sporet til hovedlykta... da står det fint mot di som napper og...

Toyota Cressida

Volvo S60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan bruke rutelim ( SCREENFIX 212 osv.. ) istedenfor pakning.... den limen tåler dobbel airbag i bil... så det + 4 typer skruer bør holde ALLE vekke... men da bør du be om gode lyspærer , så du sleppe at di ryker ... hehe

det var akkurat det..

er jo ikke vanskelig å ta ut hovedlyktene dersom man får skruvet lykteglasset fast fra innsiden.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider