Gå til innhold

tyveri-sikre hvite blinkers foran?

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

Hm...har hatt mine på i over 4 år å aldri noen har rørt bilen.

tja.. spørs jo om det går mye 240 der og om det er bare gamlinger som sitter bak rattet..;)

her i området går det iallefall 20-30 240'er som kjøres av "yngre" personer og + 5-10 gamlinger som jeg ikke er bekymret for:well

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tja.. spørs jo om det går mye 240 der og om det er bare gamlinger som sitter bak rattet..;)

her i området går det iallefall 20-30 240'er som kjøres av "yngre" personer og + 5-10 gamlinger som jeg ikke er bekymret for:well

Er nok noen punks som kjører volvo her også..fyr opp et "supports Hells Angels Norway" klistremerke...funker som faen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg ble frastålet blinkersene mine FØRSTE natten de sto på bilen tok jeg å fylte igjen skruehulla på de nye med araldit. Enkel og grei tyverisikring. Slit for evt pakk å få ut skurene, men hvis noen pærer går så greier man alltids å få skrapt ut limet selv.

- Honda CB750K 1977mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg ble frastålet blinkersene mine FØRSTE natten de sto på bilen tok jeg å fylte igjen skruehulla på de nye med araldit. Enkel og grei tyverisikring. Slit for evt pakk å få ut skurene, men hvis noen pærer går så greier man alltids å få skrapt ut limet selv.

mhm:well

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller rett og slett bare drite i om noen forsøker seg.

370 spenn vurdert opp mot et par timer med tjas & mas for å få glassene på og av igjen ved pærebytte, pluss kostnader ved skruer og lim osv osv....

Tror jeg rett og slett driter i å forsøke å "tyveri-sikre" blinkersene mine jeg.

Om noen fjortiser er så jævla keene på blinkersa mine, og ikke har lomepenger nok til å kjøp seg egne.... Da får de vel bare forsyne seg, og evt. ta den grise-julinga de får dersom jeg finner ut hvem det var som tok lampene.

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller rett og slett bare drite i om noen forsøker seg.

370 spenn vurdert opp mot et par timer med tjas & mas for å få glassene på og av igjen ved pærebytte, pluss kostnader ved skruer og lim osv osv....

Tror jeg rett og slett driter i å forsøke å "tyveri-sikre" blinkersene mine jeg.

Om noen fjortiser er så jævla keene på blinkersa mine, og ikke har lomepenger nok til å kjøp seg egne.... Da får de vel bare forsyne seg, og evt. ta den grise-julinga de får dersom jeg finner ut hvem det var som tok lampene.

Glenn

er også en måte å løse problemet på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett opp sjølskott, legg et par hvite blink på et sølvfat foran der du bruker å parkere bilen, så tar du litt nylon fra fiskestanga som du knytter i glasset, via ei trinse og til avtrekkern på hagla. Når dem rører blinkersen da får dem et solid skudd i rævva. :deng:deng :deng :deng :deng Devil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg balltre og bilde av en skambanka jævel i frontruta... hehe

Den der var ikke så dum.

Har ikke hvite blinkers selv(ennå), men det kommer, og den der skal jeg huske.

Google er din venn.(*finne et sånnt bilde*)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett opp sjølskott, legg et par hvite blink på et sølvfat foran der du bruker å parkere bilen, så tar du litt nylon fra fiskestanga som du knytter i glasset, via ei trinse og til avtrekkern på hagla. Når dem rører blinkersen da får dem et solid skudd i rævva. :deng:deng :deng :deng :deng Devil

Personlig så gidder jeg ikke risikere anmeldelse og straffeforfølging for brudd på våpenloven (som er skammelig skjærpet de to siste årene) for å beholde mine to blinkersglass til en kostnad av 370 spenn......

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så gidder jeg ikke risikere anmeldelse og straffeforfølging for brudd på våpenloven (som er skammelig skjærpet de to siste årene) for å beholde mine to blinkersglass til en kostnad av 370 spenn......

Glenn

Hehe, nei ikke jeg heller. Så jeg kjører istedet 7/900 serie der blinkersene er festa på innisida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider