ames_white Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 vurderer og ha lambo doors på golfen min noen her som vet om noen plasser i norge eller utlandet som selger labo door kit til golf 2 eller må jeg lage det selv? på en eller annen måte:D Siter Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D http://www.e30meet.com 86 VW GOLF MK2 "Hugget" 00 VW GOLF MK4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 er så dyrt og idiotisk at det ikke lønner seg.. uansett hvordan du vrir og vender på det stygt er det og........ Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Det var ikke spørsmålet hans! Selvom jeg er enig med Housey, så vet jeg faktisk ikke om noen butikker som selger det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 har du lyst har du lov...!! Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Jøss, så seriøse vi var idag da.. Lambodører passer vell like godt på golf som andre biler.. Hvor man får kjøpt dette vet jeg ikke.. kanskje Kenth Auto (streetdesign.no) eller Eyecandy Racing (eyecandyracing.no) klarer å skaffe dette.. Bare ha i bakhodet at prislapp kan komme på 10-20,000 og det krever modifikasjon av innerskjerm/karrosseri.. Hvor vanskelig og hvilke problemer som kan oppstå vet jeg ikke. Uansett, lykke til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 det blir så dyrt, at det ikke er verdt det! da er det bedre og lage suicidedoors :) dører som er hengsla i bakkant og ikke i forkant! det er litt porr Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg har noen å selge passende til Golf 3. Vet ikke åssen disse går på Golf 2. Minimalt med modifikasjoner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Lambodører? Kjøpe deg lambo! Eller Civic Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic94 Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hør med http://www.fs-styling.no/ dei selger lambo dører til 6290 kr.. kan sikkert skaffe til bilen din.. er bare å høre med dei! Siter - Honda Civic Esi 94 mod - Toyota Carina 86 mod - Toyota Carina 82 mod - Ford Sierra 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 er vel ikke godkjente de dørene til 6290,- ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 maxam eller de selger universale som må sveises litt osv til ca 4 lapper :D men tror nok ikke det er no TÜV på disse Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 les signaturen til polo classic sier jeg bare Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Lambodører? Kjøpe deg lambo! Eller Civic Hvorfor japansk? Skjønner ikke folk som mener at plastikk og lambo passer bedre på japsebiler enn på tyske biler. Vet du hva? Ingen biler fortjener det, unntatt Lamborghiner med LSD dører (og selv de begynner å gå fra det). Griner like mye hver gang jeg ser ett plastikkit med mange hull, uansett hvilken bil det er.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Lambodører er jo genialt på parkeringsplasser da;) Så, noen fordeler er der:P Syns lambodører er pent jeg, men passer i mine øyner bedre på nyere biler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 http://www.styling-tech.no Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg