Gå til innhold

Posten om "Slærka"

Ranger emnet

volvo-r-sport

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal senke mere, men skal godkjenne den først... Coolern kjøpte jeg av en svenske, gav 2500SEK for den. Kan fikse måla etterpå, den passer ganske bra i fronten, får akkurat plass til oljekjøler ved siden av. Har også ordna litt anlegg til den nå, bytta cd spillern mot en sub. skal kjøpe ny cd spiller og frontsett/hattehylle høyttalere. Nå må jeg ut å sveise litt eksos... Kommer kanskje bilder hvis jeg finner kameraet.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå lekt litt svendsen eksos, blir stadig mere imponert over JT anlegget jeg. Det som hadde skjedd var at de to flattjerna som funker som fester på røret rett før kardangbøyen, der hadde det ene gitt seg, det var ikke sveisen som kvelda, men selve røret, så det var sprekt rundt. hehe.. meget bra eksosanlegg det der ass.

I mårra drar jeg til volvo for å kjøpe indeksring og shims til bakakselen, så håper på å få inn sperra før helga, da er det rudskogen som står for tur.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker, er ikke så sinnsykt fin i lakken, siden den er lakka utenfor garasjen. Men det funker, da er det liksom ikke så farlig hvis det går åt skogen en gang heller. Noen som vet om det er 12 eller 48 "tagger" på indeksringen i en 92 mod 240? El speedo såklart.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk vurdert det... Kunne blitt litt bra egentlig, får sette på et par og se åssen det blir.

Var nedom volvo og jangla litt i stad, døm hadde ikke peil på hvor mange tenner, skal plukke av dekselet og se nå...

Men går det ann at m46 slurer på OD? Virka som om den gjorde det i stad, lå i rundt 100, gav jernet (det lille som er i øsa) og da fløy turtelleren nesten i bånn. Og det lukta ikke svidd clutch, hmm...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider