volvo-r-sport Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Tenkte jeg skulle få baka fram en post om Vølva nå, har drevet å mygla med den i ei god stund og er snart ferdig med den å greier... Har ikke noe bilder som ble tatt under bygginga eller fra da jeg henta den. Men da var det en vanlig 240 med masse chromdritt, stygg lakk, en haug med småbulker, 1 opprusta framskjerm og 1 bulka framskjerm. Litt av det som er gjort med den: Motor: -FT bunndel uten underspyling, overhalt og vektjustert. -531 topp som er porta, dobble ventilfjærer og A-kam -940 grenrør -Større Alu IC -Syrefaste trykkrør -TurboXS dump (gamle til poffs) -3 tom JT som er modda, må mygle litt til nå -Åpent filter -Chips både i tenning og innsprut. Utevendig: -Fjerna listene i bånn på dørene -Fjerna antenne -Fjerna de trekanta driterne på C-stolpene -Fjerna alt av emblemer -Hvite blonklamper foran og på sidene -Refleksplate mellom baklampene Innvendig: -El vinduer rundt om -Sentrallås -Sabelt moccaratt Drivverk og understell: -Lesjöfors fjærer -Mygel dempere (Tilnærmet original) -Alt av bremsedeler bytta. -1031 aksel med 3:54 i utveksling (sperre er handla inn) -M46P som lekker olje og hopper ut av 3.gir. Alt under bilen er enten rensa eller malt. Ble masse dritt det gett... Har flere ting som skal ordnes i nærmeste framtid, bla så vurderer jeg å sette på 850r vingen jeg har liggende, har også ei leppe som skal lakkeres i bilens farge og monteres. Sperra åker i i løpet av uka håper jeg. Så er det girkassa og turboen sin tur. Men først skal alt godkjennes før jeg kan få senka den litt mere med et bosch senkesett. Bilder (hvis det funker da) kommer herr: Kom gjerne med forslag og kommentarer om ting jeg kan endre på. (nei speila skal forbli svarte hvis noen tenkte på det.) Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 synes den var jævli tøff.. veldig clean og stilig, både utenpå og motormessig... synes ikke du skal endre så mye, ikke som jeg kan se hvertfall. felgene er rosinen i pølsa. utrolig tøffe. suverent! =D Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 og angående plastikk: synes ikke spoilere og skjørter er et must på denne.. ;) men det er min mening. Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Denne bilen var veldi flott! Hadde nok gjort seg med litt mer senk som du sier.. Og fått fjerna listene på bakskjermen.. Ser litt rart med kun de og ikke de på døra. Flotte felger og :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Skikkelig fin har den blitt! Jeg ville kanskje sota alle ruter utenom frontruta med noe svak film, og fjerna listene på bakskjermen som sagt. Virkelig flott bil du har bygd her! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 meget pen 240 :) keep upp the good work ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 fin denne.. hvit blink bak kanskje? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 heilt raude lykte bak Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 flott bil.. behold den sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Var en j**** fin toførr dette her, hvite blink eller heil røde baklykter hadde sikkert gjort susen:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Pen bil! Fjern plasten og skvettlappene bak, ser mye bedre ut da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angstkid Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 åssen farge er det? Siter 90' Volvo 240 Turbo (langtidsprosjekt) 86' Volvo 240 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Den er... Blå? hehe. Det er DreRacingBlue som den hetter. Jeg må nesten ha skvettlapper se, er 2-3km med elendig grusvei hjem til meg, blir så mye dritt uten. Vurderte å lakke døm, men blir rart å lakke den som sitter under bakfangeren. Jeg testa å lakke ei baklykt helrød, tror jeg går for den. Men ikke akkurat nå, skal godkjenne den hos BT først og døm liker ikke helrøde noe særlig. Eneste plasten som skal på er 850r vingen i så fall, det er jo bare en liten diskre jävel, "leppa" som skal lakkeres er en original en. I mårra skal jeg se om jeg får sveisa om litt på JT anlegget og revi ned bakakselen for å sette i sperra. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 selg møka som andre folk her :D hehe.. (kødda) Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Du må gjøre noe med innstillinga di høl-løs... Bare fordi at du brenner opp godeste LH2.4 og går tilbake i tia til da gassere var funkis så... Men kjøp deg chevelle så kan vi pilse i den istendenfor i en vølvø..hehe.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg