Gå til innhold

Audi 80 Quattro

Ranger emnet

Exylon

Anbefalte innlegg

Jeg driver og vurderer å selge bilen min..

Det er en Audi 80 1,8 E Quattro 1987 mod....

Den har gått 209 000....

Den blir Eu-godkjent neste uke... (går igjennom)

Hav er gjort med den??

Jeg har skiftet panser til B4

Jeg har skiftet til helt røde baklykter

Satt på bakrutespoiler

Senket 40 mm (før jeg kjøpte den)

Gule koni dempere bak

17" sommer

14" vinter

Jeg har skiftet endel slitedeler også...

Ta kontakt på mail hvis du/dere har spørsmål...

Bud Ønskes.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, quattro'n ligger litt høyere i pris..

"Prisregister - søkeresultater

Ditt søk: Audi 80 quattro, 1987 modell

I løpet av siste 12 måneder er det annonsert 8 biler av den typen du søkte på.

Gjennomsnittsprisen på bilene har vært kr. 60312,-. "

Jeg tenkte jeg skulle sette den til 60 000,-

Den bruker faktisk ikke så mye bensin...

tror det er rundt 0.8 eller noe sånt.. det er jo ikke værst til at det er quattro da.. (??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Originally posted by tekNetium

60.000!? Det er enormt mye selv for en quattro. Og den døde 1.8-liters spisen frammi trekker ikke akkurat opp prisen. Har sett mange liknende biler til salgs for UNDER 40K!

Teknetium, jeg solgte identisk bil fra 1990 for 62.000 for litt over 1 år siden.

60.000 er dermed et greit utgangspunkt å ta?

Men da skal den være bra fin..

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

Teknetium, jeg solgte identisk bil fra 1990 for 62.000 for litt over 1 år siden.

60.000 er dermed et greit utgangspunkt å ta?

Men da skal den være bra fin..

Og det er den!!!!!

Jeg har satt prisen til 58 000,- og jeg går ikke under det!!!

Dere som ikke har peiling på audi og hvordan prisene ligger der, kan jo egentlig bare holde kjeft da!!!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Exylon

Dere som ikke har peiling på audi prisene...

:D

Vel, hvis han finner en slik til under førti tusen, må han regne med å koste på den minst tjue.. ta tenker jeg det er drivknuter, hjullager, eksosanlegg/katalysator, og full pakke.

Da er det fort tjue tusen. Eksos med katalysator er 7.500kr ferdig montert på Svendsen, og så kan man bare tenke selv hvordan det går videre med de andre tingene og hva det koster.

Er bilen fin, har du bestemt deg for et greit utgangspunkt mener jeg, men nå er det engang sånn at nå for tida er det umulig å selge bil og prisene er litt påvirka av det :(

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ksos med katalysator er 7.500kr ferdig montert på Svendsen

Jeg vil mene å ha sett race-katalysatorer til under 3.000 på nettet, og er man hendig med TIG-apperatet, så lager man jo resten av eksosen selv. Da skal man bruke mange meter 3-tomsrør før man er oppe på 7.500,- vil jeg mene.

Hva veier den aktuelle bilen? (Tørrvekt uten fører)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..når vanlig katalysator til denne bilen koster ca 4000, så lurer jeg veldig på hvor bra kvalitet denne race-kat'en til under 3000 du har sett er.

Men men, du bruker vel bare TIG'en og mekker drivknuter også?

Høres ekstremt lovende ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg en mulig kjøper på bilen gitt...

Synd bilen skal bort, men jeg kjører firmabil hele tiden, så jeg har egentlig ikke noe brukt for en bil...

Har kanskje tenkt å kjøpe meg en Fiat Ritmo Abarth da.... det blir morsomt det tenker jeg!! hehe.... :D

Bilen kommer til å stå i motorbørsen på onsdag, så da regner jeg med at det blir endel folk som ringer på den...

Så hvis dere kjenner, eller har lyst på bilen selv, lønner det seg å ta kontakt med meg så fort som mulig....

Jeg selger bilen så fort som noen gir meg den prisen jeg vil ha... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Exylon

Har kanskje tenkt å kjøpe meg en Fiat Ritmo Abarth da.... det blir morsomt det tenker jeg!! hehe.... :D

Hehehe, morsom bil ja.. både på den ene og den andre måten.

Hver gang man gir gass er det noe som ryker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider