V70-Pappa'n Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Kom på en ting.. hvorfor er beltene i 240'n så innmari trege med å gå tilbake igjen.. tenker på når folk har sittet på bak, og beltet bruker ett år på å snurre seg opp igjen.. sorry hvis jeg forklarer dårlig, eller om det nettopp har vært en post om dette :assman :thanks Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 e vell ei fjør eller liknande som begynn å bli gammal å slitt Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 okay. men det ekke no jeg gidder å mase med. sitter foran jeg ;) den ene dritten te å putte beltet i er forresten hærpa, men er vel lett match å plukke fra skroten? edit: denne tingesten, med rød knapp, som har låsefunksjon for beltet når en person sitter i setet, er defekt. ;) Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hvis du sprayer beltene med silikonspray så ruller de gjerne lettere.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 beltene er så om så.. men hva er det med 240 dørene hvorfor er de så helvettes treige etter du har brukt dem noen år... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Mine dører er helt fine :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 beltene er så om så.. men hva er det med 240 dørene hvorfor er de så helvettes treige etter du har brukt dem noen år... :( Bare å smøre hengsla det :) Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Bare å smøre hengsla det :) med hva?:thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 med hva?:thanks Vanlig smøreolje. Du får det i alle byggvareforetninger og mest sansynlig også i bilrekvisitabutikker. Jeg brukte samme olja som jeg smørte husdørene med. Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg