EverY1 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Tenkte vi kunne vise hvor vi bygde bilene, ta gjerne med hvor du lakker og tar bilder også. Kommentarer til din arbeidsplass kan og komme til nytte for oss andre. Arbeidsbenk: Dette er fra kontoret/hobbyrommet mitt, en gammel pult med 3 skuffer. Ganske kjekt når man vil ha pensler og andre ting pakka ned. Håper jeg kan få opp en vegg til å henge fra seg ting på etter hvert. (Desverre og brukt til litt andre ting) Boksen med Play-Doh dere ser er modelkit som jeg bruker når jeg lakker deler som ikke vil stå i ro. ca 50 kr på leketøys sjappa for 4 bokser. "Lakkboksen" Denne er veldig enkel, bare boksen som bilene kom i som er modifisert litt, du kan jo kalle det http://www.hlj.com lakkboks ;). Har planer om å bygge en med avsug og filter. Akkurat nå står jeg på verandaen i 3 etasje i blokka jeg bor. Kjekt med tak over seg. Fotosessions Bildene blir tatt på spisstue bordet, med enten hvit eller svart bakgrunn. Grunnen til akkurat der er at jeg har bra lys jeg kan sette på rett over (litt på skrå), og lett å sette opp fotostativet. Bilder kommer når jeg skal ta av en ferdig bil. Håper dere andre har lyst til å dele med meg og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 heh jeg bygger på stua jeg å lakker i verkstedet mitt.. kan godt ta noen bilder Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 få oter1 til å ta bilde av "hobbyrommet sitt . han har litt stæsj for å si det sånn Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 kan ta noen bilder av der jeg driver på å.. blir mest på kjøkkenet eller på rommet mitt siden av dataen:) mamma liker ikke at det kommer sparkel på kjøkken bordet:assman hehe. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Her sitter jeg å lodder og står i. Mye av bilene får også pleie i denne kroken. Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Må få organisert veggen min litt jeg og. Gøy å se hvordan andre har det.... Noen fler som vil vise frem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Ikke så ryddig, men det duger:) Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg