gEIRA Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Blir vel litt feil det X-Cell.. E30 M3 er ingen 'ekte' BMW altså? Men jo, ser poenget ditt.. og bilen er hvertfall ikke noe å være sjalu på. Hadde ikke tatt imot den sure bilen om den hadde blitt kasta etter meg. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Han ville ha 200.000,- når jeg spurte.. noe som er altfor mye for en 318 som har gått rundt 180-190 000 Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Beklager sent svar... Er så og si aldri på nettet serru. Takk for kommentarer, negative og positive. Hehe! Stemmer nok det at e36 cab har nok aldri blitt utgitt som 318is. Bilen er opprinnelig en 318, men gamle eier har satt på is innsprut og div andre ting fra is. Men motoren er ikke byttet, så det er en 8v og ikke 16v. Antall HK er vanskelig og si, men bilen har chip, effektannlegg og K&N filter. Samt da denne is spruten. Stort mere vet jeg beklageligvis ikke om motoren. Og ja det stemmer att jeg forlanger rundt 200.000,- for bilen. Men bilen er nå delevis solgt. Han typa hevder han 100% sikkert skal ha den, men vi får se davettu ;) Tar gjerne imot negative kommentarer, men da helst konstruktiv kritikk! Mvh Kenth Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti-power Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Synes bilen var fint Kenth. Savne bmw cabben min i det fine været. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 gEIRA skrev: Blir vel litt feil det X-Cell..E30 M3 er ingen 'ekte' BMW altså? Men jo, ser poenget ditt.. og bilen er hvertfall ikke noe å være sjalu på. Hadde ikke tatt imot den sure bilen om den hadde blitt kasta etter meg. hehe.. skillet mitt går på e30 og e36.. har aldri helt likt 12v 6'erne til bmw.. og motoren i m3'n er jo ikke noe 1,8 akurat.. ;) men når det kommer til e36 da syns jeg det nesten må være 6'er i den.. lyden i di 6'erne er jo så jævlig pen Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg