Gå til innhold

Felger med stor F!!

Ranger emnet

J_A_H

Anbefalte innlegg

Dette er jo de perfekte felgene til de som bygger old school stuk da... en liten time med polering, og senkesettet fra helvete, så er vi der...

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7545983&sid=3a-TbISfx841550&pos=54&tot=139&page=3

Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje du skal lese hva slags felger det er da før du poster det ut på golf2 forumet....Mercedes 15" alu. felger (4stk.)

4 stk pene 15" felger.

8,5Jx15H2. ET 48.

Passer MB 124

Hvor kommer disse inn i golf2 forumet... LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal lese hva slags felger det er da før du poster det ut på golf2 forumet....Mercedes 15" alu. felger (4stk.)

4 stk pene 15" felger.

8,5Jx15H2. ET 48.

Passer MB 124

hvor kommer du inn i golf2 forumet?.... Det er vel ikke verre å bruke disse felgene enn å bruke porsche felger? har sett bilde av maaange med Mb felger

på + chrome lister.. det er fett.. tro meg..

Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styre med adapter og greier for å få på noe sletne orginale w124 felger?

th_web01.jpg

Men altså ikke dine:assman

Man må jo ikke sette på akkurat de felgene som jeg har linket til.. men noe i den gata.. de du har bilde av er ikke langt unna da.. hvis man ikke har flust med penger tror jeg det er billigere med adapter og brukte mb felger.. kan tenke meg at de du har lagt ut koster skjorta.. og knappene.. men fete er de det skal du ha.. assman..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fete felger, og fint innpress, iom. at man må bruke adapter for å få dem til å passe. Prisen var ikke så gæli heller, så LØP Å KJØP, de som vil være litt spesielle. :D

Hvorfor kommer du inn i på golf2-forumet? Du viser tydeligvis ingen interesse...

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 stk pene 15" felger.

8,5Jx15H2. ET 48.

Passer MB 124

*Kremt*

Jeg tror jeg har sagt det i 4-5 tråder her inne, Porsche- og Mercedes-felger eier mye. Langt heller Porsche eller Mercedes (helst krom), enn dårlige wannabe-replika felger.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det skal gjøres skikkelig med mb felger skal de se sånn ut som de som er til salgs, kromet, med blått og sølv mercedes emblem i midten.. sånn de var på slutten av 70 begynnelsen av 80 tallet.. (hvis jeg ikke er heelt på villspor..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der er meget heftige felger på golf :.. syns man skal beholde mb-stjerna også jeg.. mye forskjellige mercedesfelger som er fete på golf igrunn.

dissa f eks

4.jpg sorry for at bildet er så lite

eller dissa

c.jpg

og så klart dissa.. riktignok carlssonfelger og ikke mb orginalfelger.. men alikevel.

3l.jpg

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider