Gå til innhold

Felger med stor F!!

Ranger emnet

J_A_H

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må nok kanskje kappe litt i skjermbuene og slenge på GTI-breddere om du vil gjøre det billig, men det vil se veldig tøft ut.. :D

Tror ikke det vil stikke veldig langt ut uansett, men kanten på skjermen må i hvert fall brettes inn/kappes bort.

..alt ettersom hvor mye du har senka.

Adaptere koster i overkant av 2000 kr (4 stk).

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tåler en spøk basert på hvor jeg bor :)

VolksWrak = hverdagsbilen min, en rat-look Golf3 ;)

Ah.. Hehe! :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge hele gleden for dere her gutter, men det finnes nok ikke noen billig løsning for å få på 5bolta felger (5x100, 5x112, 5x120) på en bil med 4x100 boltsirkel.

Den dagen noen klarer å lage en adapter for den kombinaskjonen, og man kan skru bolter i alle 5 hulla, så ta patent på den med en gang! Det er desverre ikke mulig. MEN 5x130 (porsche) kan gå med nød og neppe.

Jeg kan nesten garantere.. (oppmot 99%) av bildene dere har sett i denne tråden så har alle bilene VR6 understell. og da, når man først har 5boltet nav, kan man ekperimentere seg gal med adaptere, da kan det meste passe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva synes du er fett på golf2 kinetic? sånn jeg ser det så er det 2 delte meninger om golf. 1: old school look.. merce felger:-D kromet osv..

2: "90" fangere.. (uansett hvor gammel golfen er), store felger, en del plastikk.. Men jeg synes det er artig å se hvis det er noen som finner nye vrier på ting..

Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er golf2 akkurat for ny til å kle old-school look, det passer bedre gå golf1. Og velger du å gå den retningen likevel ser det bedre ut med felger med kant enn noen flate mercefelger. I motsetning til hva dere sikkert tror er jeg ingen fan av overstyla golfer. Heller lav og clean enn masse plastikk/krom.

Skulle jeg valgt en stil ville det bli asfaltracer, som den uferdige bilen til herakles

HPIM0171.jpg

Men all respekt til de som klarer å kjøre en annen stil fult ut.

0 respekt til alle som kjører en original golf2 cl og tror de er über oldschool...

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er golf2 akkurat for ny til å kle old-school look, det passer bedre gå golf1. Og velger du å gå den retningen likevel ser det bedre ut med felger med kant enn noen flate mercefelger. I motsetning til hva dere sikkert tror er jeg ingen fan av overstyla golfer. Heller lav og clean enn masse plastikk/krom.

Skulle jeg valgt en stil ville det bli asfaltracer, som den uferdige bilen til herakles

HPIM0171.jpg

Men all respekt til de som klarer å kjøre en annen stil fult ut.

0 respekt til alle som kjører en original golf2 cl og tror de er über oldschool...

Stort sett enig med deg.. kant er fett.. og de som føger en stil og tar den heeelt ut= respekt.. orginal cl2'er høster ikke fullt så mye respekt...

Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne, old school er fett, fordi G2 bare er en evolusjon av Einser. Derimot, 90 fanger er ikke såå pent, spesielt ikke med runde lykter, eller iallfall ikke Westmoreland. Derimot, Rallyefront og 90-fangere går hånd i hånd. Det er ikke dårlig å ha Porsche/Mercedes felger på oldschool, og iallfall ikke svæære, kromma Mercedes SL (1989-02 mod.) felger. Eller små felger med 90-fangere, for da skiller du deg ut. Noen små BBSer.. :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne, old school er fett, fordi G2 bare er en evolusjon av Einser. Derimot, 90 fanger er ikke såå pent, spesielt ikke med runde lykter, eller iallfall ikke Westmoreland. Derimot, Rallyefront og 90-fangere går hånd i hånd. Det er ikke dårlig å ha Porsche/Mercedes felger på oldschool, og iallfall ikke svæære, kromma Mercedes SL (1989-02 mod.) felger. Eller små felger med 90-fangere, for da skiller du deg ut. Noen små BBSer.. :)

Psst... rolig med komma'ene nå.... du kan komme til å bruke dem opp...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psst... rolig med komma'ene nå.... du kan komme til å bruke dem opp...

Har en tendens til det :lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider