Gå til innhold

Felger med stor F!!

Ranger emnet

J_A_H

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Konge med Merce felger da.

IMG_82911.jpg

Men dere får heller kjøre med shariff felger som resten av norge :shake

DER JA!!!! innertier.. er nok ikke umulig at man kan oppnå samme resultat med de felgene jeg har linket til i første post..

Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er pent med merce felger, men er jo så mye pes med å få de til å passe! Siden merce felgene ikke går å bygge om til 4 bolts med adapter..

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge hele gleden for dere her gutter, men det finnes nok ikke noen billig løsning for å få på 5bolta felger (5x100, 5x112, 5x120) på en bil med 4x100 boltsirkel.

Den dagen noen klarer å lage en adapter for den kombinaskjonen, og man kan skru bolter i alle 5 hulla, så ta patent på den med en gang! Det er desverre ikke mulig. MEN 5x130 (porsche) kan gå med nød og neppe.

Jeg kan nesten garantere.. (oppmot 99%) av bildene dere har sett i denne tråden så har alle bilene VR6 understell. og da, når man først har 5boltet nav, kan man ekperimentere seg gal med adaptere, da kan det meste passe!

Jeg er ganske sikker på at det ikke er noe problem med adapter 4x100 til 5x112... Jeg tror det er D&W har det.. blant annet.. sikkert flere og..

Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de porsche felgene jeg har er gromme jeg. utrolig skitne selvom jeg har brukt en time på å vaske de....

porschefelger23pj.jpg

Felgene dine er grisegromme... har lest tråden om bilen din.. blir bra det.. men de felgene er virkelig prikken over i'en spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får kjøpt adapter fra 4x100-5x112. Den er to-delt først fra 4x100-5x100, så 5x100-5x112

Er jo ikke vanskelig å bygge om til VR6 bremser da. Har du skiver bak, er det bare å bytte skive bak.Foran er det litt mer jobb, men er sikkert gjort på en kveld

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider