Golf`3 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hva er forskjellen på Cl og Gl modellene? Tenkte jeg skulle sette inn nye seter i bilen, mye ligger brukte seter på (3 dørs) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Tror CL og GL har samme setene, bare at GL muligens har noen andre trekk. Skal du først skifte seter ikke gidd å bry deg med GL-seter, gå for GT, GTI eller VR6 seter, det er det beste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf`3 Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ok, mine er begynner å bli litt for slitte. Så er vel egentli ganske klar for utbytting.. Bilder, pris på GT, GTI og/eller VR6 seter ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Seter fra Audi Coupe S2 passer også feks. ser vedig pent ut =) Utrolig mange VAG seter som passer om hverandre...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf`3 Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 okei, har lyst å sette inn noe nytt hvertfall ;) Noen som har peiling på hva det vil koste brukt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Kun fram stoler feks GTi bør ikke koste så mye mer enn 3 lapper mener i allefall jeg. Sett Komplett interiør til mk3 gti gå for 7000,- Framstoler, bakseter dørtrekk osv..... S2 interiør er dog noe dyrere. Sett komplett gå for 12500,- (kan muligens skaffe S2 interiør) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf`3 Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 har du/noen no bilder av komplett sett ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 kjøpte komplett interiør med høggern for 1000 kr jeg, dørtrekk, seter, gulvteppe dashbor fram og bakseter, rett nok gl-interiør og en hel del pruting, men er lett som bare det å prute med høggere, skulle ha 3500 for hele greia først, så jeg vile forhørt meg med en del høggere, og så er det bare å prute i vei;) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf`3 Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 okei! takk for tips :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg