tigem Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Får tak i denne pioneer spilleren billig fra en kontakt i statene.. som "gavepris" siden jeg har tatt inn mye fra han.. kan og få tak i alpine, rockford, jl, hifonics og andre ting til en grei pris bare ta kontakt.. spilleren kan fås inn ny for ca 3500 kr http://www.hifispeed.dk/shop/productinfo.asp?id=DEHP880PRS+ ser dem har tilbud på den for 4200 danske her har du norsk info om spilleren http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1609 vet ikke hva som er bra pris på JL w serien.. men får 10" for 4000, 12" for 5000 og 13,5 tommeren for 7000, men vet ikke frakt priser på dem ennå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 han har og noen Pioneer Premier DEH-P780MP om noen er interessert i den http://www.hifispeed.dk/shop/productinfo.asp?id=DEHP780MP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Leveres spillerne med europeisk radio ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 nei er usa spillere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 greier han å skaffe rockford spillere? Noe alá RFX9220 ? Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 nei desverre. men han har mye forsterkere, og suber og comp sett til rockford er jeg ganske sikker på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 okey, men han skaffer ubegrenset antall av den pioneer spillerene du nevner i toppen her ? Altså, mener ikke at jeg skal ha mange, men han greier å skaffe flere enn 1, slik at det ikke er noe hast med å handle ? Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 jepp håper det.. men planen var å ta inn noen i gangen med tanke på frakt.. en med frakt koster ca 3100 så da går jeg 100 i minus ;P men tror ikke han går tom =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 okey.. for jeg har ikke mulighet til å handle før om en uke eller to.. men kunne tenkt meg en slik spiller hvis den går for 3000,- ja.. Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 jepp.. tenker jeg venter en uke eller no med å ta inn.. ser ut som det er 2 som er intrs til nå.. og jeg skal ha en selv.. og kanskje jeg tar inn noen så jeg har.. men har så mye prosjekter i lufta så må priorotere pengene litt =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 er det med fjernkontroll til den spilleren? Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 jepp den skal ha samme fjernkontroll som 8600 har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 okey, så det er en sånn "kredittkort" type fjernkontroll.. bare skriv meg opp på en liste over de som skal ha hvertfall.. Må bare ha en etter å ha blitt lurt av en hviss Luke82, slik at jeg solgte min egen spiller... Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ja leste om det der.. syke greier.. trist at det er svindlere over alt.. .. .. håper alle får tilbake noe av det de tapte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 tviler på at noen får tilbake noe av det de tapte.. men men.. sånt som skjer når man er naiv og stoler på folk.. Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg