tigem Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 det spørs på om han har inne.. alt fra noen dager til noen uker ;\ tollen kan og holde igjen.. så er opp og ned desverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Hei. Jeg har personlig handlet en av disse spillerene av tigem.. en 880.. Dette var en smertefri og god handel som gikk helt som den skulle (Bortsett fra at spilleren lå en god stund på tollen, som da ikke er hans feil).. Hadde kontakt med tigem nesten hver dag, og fikk beskjed om hvor spillerene var, og slike ting.. Ikke noe tvil om at tigem er en kar det går ann å stole på hvertfall.. Og vil vel tro tigem mener at jeg er til å stole på også.. eller hva tigem? hehe.. Smertefri handel, og selger anbefales! Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 det spørs på om han har inne.. alt fra noen dager til noen uker ;\ tollen kan og holde igjen.. så er opp og ned desverre Min tok fire dager.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Har du gitt opp, eller selger du fortsatt? :) Hva kommer prisen seg på : DEH-P7800MP Eller DEH-P9800BT ???? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 hey =) selger fortsatt. bare vært litt borte så har gått litt trått. selger fortsatt 880 for 3300,- men venter på ny levering nå igjen skal se om jeg finner ut no pris på 9800bt lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 skal se om jeg finner ut no pris på 9800bt lars Og på DEH-P7800MP Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 3300,- på den og lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kong1 Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Kanskje jeg skal handle en 880 oss deg jeg og:) Siter -Bmw 320Turbo x *Nissan 200sx rs13 sterkt modifisert:) x *Nissan 200sx rs13 x *Bmw E30 x *90 Mod Crx V-tec :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 bare å si fra =) håper å få inn neste uke.. og drar på ferie uken etter om jeg blir helt stille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kong1 Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 oki. men har deg på msn:) så tar d heller der:) Siter -Bmw 320Turbo x *Nissan 200sx rs13 sterkt modifisert:) x *Nissan 200sx rs13 x *Bmw E30 x *90 Mod Crx V-tec :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 hey =) selger fortsatt. bare vært litt borte så har gått litt trått.selger fortsatt 880 for 3300,- men venter på ny levering nå igjen skal se om jeg finner ut no pris på 9800bt lars Har du funnet noe pris? Mas Mas Mas :D Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Kommet noe enda? :) MAs! Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Kommet noe enda?:) MAs! Den koster 400$ pluss lokal frakt 25$ pluss ca tusen kroner med jetcarrier. Jeg har kun funnet en som selger de nå. (på ebay.com) Sender han en mail om han kan sende til norge. Da blir det litt billigere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Den koster 400$ pluss lokal frakt 25$ pluss ca tusen kroner med jetcarrier. Jeg har kun funnet en som selger de nå. (på ebay.com) Sender han en mail om han kan sende til norge. Da blir det litt billigere. ? Hva nu? Sikkert noen annen du skulle quote nå vel? Venter på at Tigem skal få inn 880 jeg... hehe. Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 ? Hva nu?Sikkert noen annen du skulle quote nå vel? Venter på at Tigem skal få inn 880 jeg... hehe. He he.. Bomma litt ja. Tenkte på han som skulle ha 9800BT jeg. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg