tigem Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 naiv og naiv.. skulle egentlig vært sånn at man kunne stole på folk.. jeg har stolt blindt på folk litt for mye egentlig.. men har som regel gått bra. ;P sendte til og med bilen min til en svenske som ingen viste noe om.. som skulle bytte motor og fikse litt små ting.. alle advarte meg.. men når jeg fikk tilbake bilen viste det seg at han gjorde en sinnsykt bra jobb og at motoren var i utrolig bra stand.. det å lure folk slår bare tilbake på seg selv uansett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 gjør nok det.. Han kommer nok til å kjenne det på kroppen en eller annen gang hvertfall.. hehe Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 hehe nok hissige folk som står i kø for å banke han ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 hehe hvorfor satt du den inne på min ;) 3001 får jeg vel for 8000 - 9000 ny ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 BEKLAGER!!!!!! var helt borte her... tenkte jeg lukket tråden og laga en ny tråd.. beklager skal slette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hvor mye skal han ha for en slik spiller da ? :P Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 er rundt 3000 hit for en sånn og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 så man får ikke inn norske radiokanaler? for liksom fm er for norske radiosignaler og am gjør slik at man får inn de fra utlandet? er det ikke slikt system på radioen? >.O si ifra om jeg tar litt feil her *ler* men jeg er kanskje intressert i dette :D får se hvor langt lommeboka strekker etter skatten, så gir jeg beskjed.. ;] Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 den tar inn oddetall =) så får inn en god del. noen lokal kanaler du ikke kan få inn.. men det kan fikses med firmwaren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 så lenge det ikke bare er suspekt hillbillymusikk så.. >;D når var det du fikk de første cd spillerne forresten? :O Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 blir å bestille første drøss til uka.. fikk mail fra us om at han hadde mange spillere =) se hvor mange som melder seeg først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hvor mye skal han ha for en slik spiller da ? :P Kobla en sånn i BMW'en til en kompis forrige dagen! Han kjøpte den fra megabillig.com etter forslag fra meg, og den endte på litt over 3000kr ferdig levert på døra (under 3100kr.. :) ).. Er ikke "europeisk radio".. men, det har egentlig ingenting og si: eneste forskjellen er at radioen ikke tar inn signaler med partall etter komma.. F.eks. så får han ikke inn NRJ,siden det er 96.6, men han får inn andre kanaler, f.eks. 95.3 eller hva enn det er.. :P Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 han fikk den så billig der ja.. æsj.. jeg som var langt under dem sist.. jaja .. 880prs er i allefall billigere enn demmes hvis dem har den inne.. dem legger jo på det prosent greiene sine =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_pioneer Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hvordan er det mulig og blir svindlet på oppkrav på en pakke ved mindre han sender noe du ikke har kjøpt da?. Ingen betaler jo slikt over nettbank. heh Siter veritas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 kan fort få en dyr murstein =) eller en dau katte =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg