tigem Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 skal lete de opp når jeg kommer hjem fra jobb =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 hvor mange er egentlig intrs.. er no tull med innboksen her på jobben så har ingen meldinger der nå ;\ prisen er 3300.. går ikke over det.. frakten ble litt høyere enn forventet.. men satser heller på ups så folk ikke må vente lenge og så jeg blir tatt useriøst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 noe nytt anng. p 9800? (om jg ikke sier fel navn nå XD) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kong1 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 hvor mange er egentlig intrs.. er no tull med innboksen her på jobben så har ingen meldinger der nå ;\ prisen er 3300.. går ikke over det.. frakten ble litt høyere enn forventet.. men satser heller på ups så folk ikke må vente lenge og så jeg blir tatt useriøst Jeg er i allefall interresert i p880. Men får ikke vite om han duden som kanskje skal kjøpe anlegget mitt skal ha d.. så kan ikke garantere at jeg skal ha.. men så godt som:D:D Siter -Bmw 320Turbo x *Nissan 200sx rs13 sterkt modifisert:) x *Nissan 200sx rs13 x *Bmw E30 x *90 Mod Crx V-tec :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 okei =) fått 2 vannfaste bekreftelser så langt.. så tar inn 5 eller 6 i første omgang.. se hvor mye jeg får i lønn inn på kontoen i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kong1 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 okei =)fått 2 vannfaste bekreftelser så langt.. så tar inn 5 eller 6 i første omgang.. se hvor mye jeg får i lønn inn på kontoen i morgen D er bra:D Når har du di da ca? :Dcheers Siter -Bmw 320Turbo x *Nissan 200sx rs13 sterkt modifisert:) x *Nissan 200sx rs13 x *Bmw E30 x *90 Mod Crx V-tec :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 de blir sendt med ups så håper de er her i starten eller midten av nesten uke =) hvis det ikke blir noen forsinkelser underveis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kong1 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 de blir sendt med ups så håper de er her i starten eller midten av nesten uke =) hvis det ikke blir noen forsinkelser underveis Ok.. Skaffer du andre ting og? Er litt interresert i focal / kicker sub å monoblokk:D Siter -Bmw 320Turbo x *Nissan 200sx rs13 sterkt modifisert:) x *Nissan 200sx rs13 x *Bmw E30 x *90 Mod Crx V-tec :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 focal klarer jeg desverre ikke bra priser på.. kicker og mtx får jeg bra priser på =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 ikke noen fler som vil ha en utrolig bra spiller kl tolv i dag bestilles spillerne. da er jeg hjemme fra jobb =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otemag Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Hvor blir det av testene du snakket om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 de har jeg helt glemt.. fant noen reviews.. det var og en som var interessert som hadde funnet tester. kanskje han kommer med dem mens jeg er på jobb. er ikke hjemme før om nesten 3 timer lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 http://www.crutchfield.com/ISEO-rgbtcspd/cgi-bin/ProdView.asp?I=130DEHP780&id=review der har du en på 780.. tar inn 2 av den.. eller skal jeg ta inn 3 av hver.. hmm bestiller om en time Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 da var to 780 og fire 880 betalt håper de fikk sendt det i dag =) lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 supert :D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg