TigerWho Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Har du mottatt spillerne nå?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 nei ;\ de beklager og beklager seg.. skjønne rikke at det kan være så vanskelig å bare få sendt dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 nei ;\de beklager og beklager seg.. skjønne rikke at det kan være så vanskelig å bare få sendt dem Merkelig... Hvor er det du har bestilt spillerne fra? Du kan godt sende det på PM om du ikke vil legge det ut her. Jeg har nettopp bestilt en sånn spiller selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 en fyr som leverer til indoaudio.. så jeg driver å prøver å fikse en avtale med han.. så jeg kan få til en kjappere service og garanti gjennom meg.. så jeg kan stå litt sterkere enn bestilling fra ebay, og mange mnd ventetid om noe skulle gå galt med spillere, forsterker e.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 This smells fishy.. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 This smells fishy.. :/ He he.. Du får ha god tur i morra da! Får håpe det ordner seg med spilleren din. ( dette var IKKE off topic :D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 jeg fiska her om dagen da =) men greit å prøve å ha noen spillere liggende med tanke på garanti da boombox. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 For de som lurer så er nok ikke tigem (Regner med det er hr. kiwi) noe userriøs kar! Kjenner han selv (hvis det er riktig person, men ingen andre som kaller seg tigem) og vet at han er serriøs. Men altså, problemet som ofte oppstår er at du får en beskjed, lover deg bort til andre basert på hva du har fått av info også bryter en part en avtale også blir du seende ut som den store synderen. Synd at ting skal bli slik. *Carefull Mr.Kiwi!* Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 våken ennå du og ja =) ja vet det kan bli tull, men skal prøve å sitte på spillere selv så det ikke blir noe tull.. spørs jo hvor mange som blir solgt og =) blir det bare litt her og der så er det bare å ha en eller to liggende.. tar vel ikke noe av =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 hehe en som selger ut samme spiller for 4000 når mine går for 3300 =) jaja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 noen spillere igjen. 2 880 og 2 780 lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Kobla en sånn i BMW'en til en kompis forrige dagen! Han kjøpte den fra megabillig.com etter forslag fra meg, og den endte på litt over 3000kr ferdig levert på døra (under 3100kr.. :) ).. Er ikke "europeisk radio".. men, det har egentlig ingenting og si: eneste forskjellen er at radioen ikke tar inn signaler med partall etter komma.. F.eks. så får han ikke inn NRJ,siden det er 96.6, men han får inn andre kanaler, f.eks. 95.3 eller hva enn det er.. :P Hei, hvordan var spilleren? har bestil denne fra ebay, og gleder meg til den kommer! :D Så lurtepå om noen hadde noen kommentarer på den Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 utrolig fin og bra spiller =) ser utrolig bra ut =) skal ta noen bilder av dem i morgen etter jobb om jeg rekker, må fly på jobb nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 lovte jo bilde det glemte jeg ;P så tok to kjappe med mobilen, av spilleren og det som følger med i esken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiman Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 hvor lang tid bruker du på å skaffe stereo? fra jeg bestille til jeg har det ? Siter pi21/pøl i Brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg