Gå til innhold

Pioneer Premier DEH-P880PRS

Ranger emnet

tigem

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

en fyr som leverer til indoaudio.. så jeg driver å prøver å fikse en avtale med han.. så jeg kan få til en kjappere service og garanti gjennom meg.. så jeg kan stå litt sterkere enn bestilling fra ebay, og mange mnd ventetid om noe skulle gå galt med spillere, forsterker e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som lurer så er nok ikke tigem (Regner med det er hr. kiwi) noe userriøs kar! Kjenner han selv (hvis det er riktig person, men ingen andre som kaller seg tigem) og vet at han er serriøs. Men altså, problemet som ofte oppstår er at du får en beskjed, lover deg bort til andre basert på hva du har fått av info også bryter en part en avtale også blir du seende ut som den store synderen. Synd at ting skal bli slik. *Carefull Mr.Kiwi!*

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kobla en sånn i BMW'en til en kompis forrige dagen! Han kjøpte den fra megabillig.com etter forslag fra meg, og den endte på litt over 3000kr ferdig levert på døra (under 3100kr.. :) )..

Er ikke "europeisk radio".. men, det har egentlig ingenting og si: eneste forskjellen er at radioen ikke tar inn signaler med partall etter komma..

F.eks. så får han ikke inn NRJ,siden det er 96.6, men han får inn andre kanaler, f.eks. 95.3 eller hva enn det er.. :P

Hei, hvordan var spilleren?

har bestil denne fra ebay, og gleder meg til den kommer! :D

Så lurtepå om noen hadde noen kommentarer på den

- 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK]

X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt!

X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK]

Mazda Owners Group Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider