Gå til innhold

Freeman's Golf 1,8 gl

Ranger emnet

Freeman

Anbefalte innlegg

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

jaja nå har jeg vært på vw på forus i stavanger med bilen på verksted.

jeg fikk pris på skifte av mesteparten av bremserør og ny sylinder bak på maks 4700 kr.. Det dem gjorde var å tektylerte tre av tre av røra (sånn litt her og der, skiftet ett og tror dem byttet sylinderen med en brukt. dette krevde dem da 4700 kr for. Prisen på røret dem skiftet var 100 kr og fikk pris på ny sylinder på ca 600 kr.. åssen i heite har dem klart å få dette til å bli 4700 kr med arbeid.. det vil si 4000 kr i arbeid på å skifte et bremserør på 0,5 m og sette på en brukt sylinder ( kan hende dem kun har skiftet lufteskruen).. Nektet å betale og mekanikeren skal ringe meg imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det e jo helt sykt. de tar seg godt betalt.

jeg hadde min hos møller i bergen. det kom en ulyd fra motoren så de så på den å sa det var vann pumpen som var ødelagt. det var 3000 kr. grit nokk. dagen etter hentet jeg bilen, men lyden var der fortsatt. kjørte rett inn å klagde. da fant de ut at det var servopumpen som var ødelagt. da skulle de ha meg til å betale 5000 for å skifte den å. men etter litt hyling å skriking far min side å litt "hmmm" og "øøø" fra mekaniker så skiftet de servopumpe gratis. :D

Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg betaler aldri i verden 4700 kr for tektylering av 4 bremserør pluss skifte av ett rør pluss spindel i trommelen bak. Prisen ble 4700 kr når dem regnet på det pga av røra i motorrommet var så kronglete å få til mente dem.. Hadde jeg vert helt uvitende om bil hadde jeg måttet betalt 4700 kr.. Det dem driver med her er direkte svindel.. Prisoverslag er ikke den prisen dem skal ta men et grovt overslag hva det vil koste i værste fall.. Begynte å ane ugler i mosen da prisen var den samme som overslaget og da har dem ikke gjort 1/3 av jobben engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider