MSpeed Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hei har en bryter jeg ikke har peiling på hva er til på corrado dashbordet mitt, så jeg håpte at noen her kunne hjelpe meg Takker på forhånd Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Den der er til elektrisk justerbar vinge/spoiler som sikkert sitter bak på bilen din:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Den der er til elektrisk justerbar vinge/spoiler som sikkert sitter bak på bilen din:) imstupid Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Ahh, litt dumt at jeg har en golf og ikke corrado da...så da gjør ikke den brytern noen ting... takk for svar! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 koble den til hydraulikken? make your car bounce like a mutha :D PS! Du må nok eventuelt kjøpe et par smådetaljer for å få dette til å virke. Hydrauliske dempere, pumpe, oljetank, ekstra batterier og så videre er bare for å få deg i gang :) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 småtterier altså =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 hehe. vanligvis er det inkludert med alle corrado dashbord. Let litt i hanskerommet så ligger det vanligvis bak i høyre hjørne. Ser du det ikke med en gang, kan det hende det har lagt seg under teppet, eller til nøds kanskje noen har lagt dem i askebegeret. Hvis du ikke finner dem, spør du bare selger om hvor han la demperne, batteriene og alt det andre. Det ordner seg nok :) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Kan sikkert bruke den til masse gøy. El. ratt tilt Panser åpner Lambodør åpner Ladetrykk om du har el. wastegate :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Panser åpner Der sier du no:P hadde vært litt kult å koble hydraulikk på panseret slik at jeg kunne kjøre opp og ned panseret:P Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg