2wd sedan Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Noen som kan hjelpe meg!!!!! Har prøvd å få tak i en bremsekraftforsterker til en 85 gt uten hell. Noen som har?:thanks Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Det kan det hende jeg har liggende. Må sjekke. Jeg sender deg en pm hvis jeg finner den. Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Det hadde vært knall! Har prøvd å få tak i den LENGE!!!! Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Sikker på at du trenger fra GTn? Jeg kan tenke meg at det er noen flere modeller som bruker den samme. Du kan jo plage delelageret på toyota (for å finne hvilke modeller det er), om du ikke allerede har gjort dette. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Har sjekka . Måtte vist være fra gt,den var litt kraftigere. Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Joda.. Det kan jo hende at den er litt kraftigere, da det er skiver rundt om på disse.. Hva med GT-utgaven av AE92 (1987-1992)? Her der det også skiver rundt om, og samme motoren (bare 8-10 Hk mer). Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Kan jo prøve å sjekke en gang til. Jeg synes at det er litt rart at den passer bare den ene bilen. Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikl Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 dumt spørsmål..- er det den saken som man fyller på bremsevæske på?? isåfall har jeg en fra en gti.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Det er den store runde tingesten som bremserørene går inn i . Sitter på venstre side av motoren på torpedoveggen:-)cheers Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Nei det er ikke den man fyller i. Er en stor svart rund dings som er skrudd fast i torpedo veggen... Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Ingen som har? Må vel være noen som har en delebil . Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corolla87 Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1112605&username= Hør med han her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Jeg hadde en liggende. Men jeg har en kompis som jeg har delen mine sammen med, å han hadde brukt den. Sorry... Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 det var kansje deg jeg ringte i går? Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 nei. det var nok ikke meg... Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg