Gå til innhold

Se hva som skjer (modem warning)

Ranger emnet

MercFreak

Anbefalte innlegg

helga er lang og kjeda meg gitt, kjøpte meg en ny bil her forleden (delebil), så der satt det jo en del front deler da, så for og gjøre en lang historie kort, presenterer jeg en bildeserie :P

DSC01651.JPG

et litt eldre bilde

Front1.jpg

Front2.jpg

Front3.jpg

Front4.jpg

Front5.jpg

så nå lurer jeg på om jeg skal male fronten grønn eller resten av bilen sølv eller noen annen farge ;) mangler også litt småplukk, blink lys glass kommer på plass i løpet av dagen, foresten noen som veit hva delenummer på de klipsa som listene over fangerne er fest i? skulle hatt dem nye helst, skulle også hatt tak i en ny grill uten crom på, tok av crom ramma for og prøve og få fjerna cromen på den, men kunne tenkt meg en som er orginal uten..

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den var jo konge som den var da. Litt trist at du ikke har den org. Er nesten ingen 242 som ser sånn ut.

Det er grunner til det, nr 1: De ble bare levert i 2 år. Nr 2: De fleste har byttet front til nyere og noen til eldre, og den gamle fronten har de hevet for ingen vil kjøpe den!

Men eg må innrømme at bilen var bra som den var, når det meste stemmer kan en bil med noen feile detaljer bli fin likevel.. Har f.eks sett fine biler med 86-front og.. Men når du har den styggeste fronten tilgjengelig, blir alt en forbedring ;)

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa runde lykter!!!! :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider