slire_sladd Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hehe.... skal si det var delte meninger om det her.... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy.horse Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Eller bmw :) Eller eldre 200 serie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 disse gamle 240'ene 74 til og med 78 er "140 wannabe" spør du meg. Men smaken er som baken, er jo selvasgt bra at noen beholder gamle utseende, selv om andre ikke tåler synet av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 maler du den sølv, får du fet bil. maler du den grønn, får du spesiell bil. begge er fet på sin farge, men hvor mange 242'er med den grønnfargen hra du sett? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 yes, endelig LMS! ;) Tatt til vett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 jeg må si jeg liker best det utseende du byttet til :D Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg sa runde lykter!!!! men så er det jeg som har stemme retten her da :P :assman Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Så ikke helt vitsen med det der... men det gjorde jeg :assman Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Han gjør hva han vil med bilen sin,enkelt og greit.Må bare få lakkert forskjermer,leppe,osv. så blir det gudd:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 yes, endelig LMS! ;)Tatt til vett ting tar tid ;) Uff da , det var synd å se at den spesielle bilen nå ser ut som alle andre 240erSkal du bytte dash bordet også? Grønnfargen er fin synes jeg ;) nei, dashbordet bytta jeg for 2 uker sida, så skal nok bruke det nå :P maler du den sølv, får du fet bil.maler du den grønn, får du spesiell bil. begge er fet på sin farge, men hvor mange 242'er med den grønnfargen hra du sett? en kompis har jo en som var helt makan da :P også har jeg sett en til :P Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 den var lekker! sorry LMS, likte bedre den andre.. :P men nå gjenstår vel bare bakfanger , baklykter og sorte litster så er di vel like ? (untatt felger da) Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 den var lekker! sorry LMS, likte bedre den andre.. :P men nå gjenstår vel bare bakfanger , baklykter og sorte litster så er di vel like ? (untatt felger da) bakfanger er nokj bytta det også ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Gromt gromt... Hvis du skal til Ståle i nærmeste fremtid ser du bilen min står der.. Han skal fikse slik att jeg får i FT'n min! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra.turbo Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 kan ikkje dei so lika den gamle fronten, kjøpe den og sette på sin egen 240? eg syns det gjorde seg :) Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 mer info og bilder på denne andre grønne 242n? den var vel utstillt på vallåkra i fjor?? må bare si at komplett sort listverk samt sort grill etc + komplett 84 utseende er et must på en 242!! og ja,vet at dette er "oppbrukt" som mangen sier.. men hvorfor finne opp kruttet på nytt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg