DaButcher Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Er ikke det min farge?! :D helvette, han stjal den.. men jeg må påpeke det så helt jævlig ut med blåe calipere :P LMS: jeg synest fortsatt du skal gå for grønn, enten din originalfarge, eller en av british racing green, gjerne som den svenske 242'en som var postet på b.f. for et par dager siden. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 blir nok orginal farge på denna fortsatt ja.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArne Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Fint at du velger orginalt.. Hvem faen kjører RS-blå 2førr? Det er jalla det.... Felgene dine kostet? kollevold? har fått stygt design på helt nye comp hjula, og desverre har dei blitt mykje styggare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 i dag får bilen ny front rute også, er ikke like god den som har sitti der siden 78 eller noe :P lakkerern er kommet hjem fra ferie, så kansje det skjer noe på den fronten snart også.. har egentlig vært møkk lei hele bilen en stund nå, så den har ikke vært så veldig prioritert de siste måndene, fått nye typen list eneste.. har egentlig vurdert salg også, men for øyeblikket står den jo her da :P anngående comp felga så ligger 8x17 på rundt 10k, så kommer dekk i tillegg, har egentlig vurdert og bytte dem ut med super dtm eller noe, har litt lyst på det også :P Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 i dag får bilen ny front rute også, er ikke like god den som har sitti der siden 78 eller noe :P lakkerern er kommet hjem fra ferie, så kansje det skjer noe på den fronten snart også.. har egentlig vært møkk lei hele bilen en stund nå, så den har ikke vært så veldig prioritert de siste måndene, fått nye typen list eneste.. har egentlig vurdert salg også, men for øyeblikket står den jo her da :P anngående comp felga så ligger 8x17 på rundt 10k, så kommer dekk i tillegg, har egentlig vurdert og bytte dem ut med super dtm eller noe, har litt lyst på det også :P skal du bytte ut comp felgane??? ka pris blir dei liggandes på da om du skal selge? kunne tenkt meg super dtm eg oxo fine felger:D fin 240 du har men det har eg sikkert skreve før her hehe Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Se her ja LMS! ;) Du er blitt en snill, flink gutt nå. Ikke selg bilen da... :( Stakkars! Håper du får arbeidslyst igjen. Jeg er forresten sjeleglad for at du beholder original farge. Grønn 2førr er rått! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Blir nok bra når du får lakkert bilen skal du se. Hvis salg, kontakt meg er på utskikk etter ny 240 nå:P Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 LMS, lakk der du har pusset mellom kanal og bakskjerm!! Hørte rykter og att du var ute og rulla uten lakk eller grunning der,, det er ikke bra, da ruster det fort som fyyyyyyy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 LMS, lakk der du har pusset mellom kanal og bakskjerm!!Hørte rykter og att du var ute og rulla uten lakk eller grunning der,, det er ikke bra, da ruster det fort som fyyyyyyy jaså ja, veit ikke hvor du har hørt sånne rykter i fra, er 2 komponent grunning og lakk over, så det er ikke noen fare, sånn har det vært siden jeg pussa der ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Ok, Nei hørte noe rykter om att du rulla rundt på det lille treffet deres i nittedal uten jeg, men da har jeg useriøse kilder!! yodude! HEhe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Blir bra detta LMS :) Ikke selg 242en ! :D Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Ok, Nei hørte noe rykter om att du rulla rundt på det lille treffet deres i nittedal uten jeg, men da har jeg useriøse kilder!! yodude! HEhe det er bra folk veit hva dem snakker om da.. har kjørt med det sånn siden desember eller noe nå, tror nok kanalen hadde vært rusta vekk allerede om det ikke var noe over der gett.. og dem treffa deres som du nevner.. er det team sideways du snakker om da eller? for det har ikke jeg noe med og gjøre.. at jeg dukker opp på meetsa dems er helt tilfeldig.. hvem er det som går og sprer sånne falske rykter egentlig? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 syns jeg hørte noe om at ks snakka på det, mulig han også bare hadde hørt det.. men samma det.. team sideways? Whutevah! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 skal du bytte ut comp felgane???ka pris blir dei liggandes på da om du skal selge? kunne tenkt meg super dtm eg oxo fine felger:D fin 240 du har men det har eg sikkert skreve før her hehe hvis jeg sulle kvitta meg med comp hjula så skulle det vært en byttehndel med no super dtm felger, men så er dem jo fine på bruks vogna også da ;) må snart finne fram en vinterparkering på vogna også.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 da dukka det opp ny bakrute også gitt, uten varmetråder og greier :) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg