MercFreak Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 helga er lang og kjeda meg gitt, kjøpte meg en ny bil her forleden (delebil), så der satt det jo en del front deler da, så for og gjøre en lang historie kort, presenterer jeg en bildeserie :P et litt eldre bilde så nå lurer jeg på om jeg skal male fronten grønn eller resten av bilen sølv eller noen annen farge ;) mangler også litt småplukk, blink lys glass kommer på plass i løpet av dagen, foresten noen som veit hva delenummer på de klipsa som listene over fangerne er fest i? skulle hatt dem nye helst, skulle også hatt tak i en ny grill uten crom på, tok av crom ramma for og prøve og få fjerna cromen på den, men kunne tenkt meg en som er orginal uten.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Så ikke helt vitsen med det der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ble bra det her. selv om den mistet litt av særpreget den hadde... men ble fet da!! Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Jeg synes nå det ser rundt 100 reiser bedre ut nå ja! Det er slik en 240 skal se ut! :) Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Uhm, hva hadde skjedd med din bil? Og hvorfor pella du av delene fra den bilen som så helt ok ut liksom? :s Hehe.. Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Den var jo konge som den var da. Litt trist at du ikke har den org. Er nesten ingen 242 som ser sånn ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 uten tvil en forbedring!:pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Den var jo konge som den var da. Litt trist at du ikke har den org. Er nesten ingen 242 som ser sånn ut. Det er grunner til det, nr 1: De ble bare levert i 2 år. Nr 2: De fleste har byttet front til nyere og noen til eldre, og den gamle fronten har de hevet for ingen vil kjøpe den! Men eg må innrømme at bilen var bra som den var, når det meste stemmer kan en bil med noen feile detaljer bli fin likevel.. Har f.eks sett fine biler med 86-front og.. Men når du har den styggeste fronten tilgjengelig, blir alt en forbedring ;) Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Uhm, hva hadde skjedd med din bil? Og hvorfor pella du av delene fra den bilen som så helt ok ut liksom? :s Hehe.. er man lei så er man lei, hehe alltid likt utseende jeg har nå, så da ble det bare sånn ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 bra lms,du har skjønt det siden du har 79lyktene bak er det lov og bygge om fronten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Uff da , det var synd å se at den spesielle bilen nå ser ut som alle andre 240er Skal du bytte dash bordet også? Grønnfargen er fin synes jeg ;) Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg sa runde lykter!!!! :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 colli : enig , runde lykter foran... men nye lykter bak... fineste look på 242 syns eg :) Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hvil man ha runde lykter foran kjøper man seg en 140 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hvil man ha runde lykter foran kjøper man seg en 140 Eller bmw :) Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg