Gå til innhold

fartsperre på a4 1.8 turbo quatro..?

Ranger emnet

kjellarne

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Jeg sendte mail til Ts ang dette problemet, har akkurat samme på min etter chipping. Da jeg passer 195 km/t dauer den litt av da har jeg ca 5400-500 O/min men klarer 200 kansje 205. Forklarte det akkurat slik den var å fikk dette svar tilbake:

Defekt luftmassemåler!

95 okt!

ts

Syns det var rart å i grunn, har alltid fylt 98 etter den blei chippet, og det første tankene før.

-Andreas

2000 Ford Mondeo ST200

19-- MB 190

2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona

X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan jeg høre. ikke tenkt på. Hørt noe skryt om han/dem. Ikke så gærne priser der heller. Lurte på å bestille noen blå silikon slanger og. pynte opp litt.

Syns ikke akkurat at det svaret fra Ts var det jeg ble mest klok på. Det skjedde med en gang etter jeg hadde chippa den.

Har de mulighet for å ta bilen på benk der ?

-Andreas

2000 Ford Mondeo ST200

19-- MB 190

X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å ta kontakt Andreas. Han har ikke bremsebenk, bare et lite verksted med løftebukk. Han skaffer det meste å blå silikonslanger er det nok av der. Hehe. Du får bare hilse fra gofast-productions gutta. Vi har et lite samarbeid med han. Jeg og Tore monterte nettopp IC kit på bilen min og downpipe. Ble drit bra. Bilder kommer ut på siden våres i løpede av dagen i dag eller morgen.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har akkurat send mail til han. Virka veldig hyggelig. Vi kunne avtale en tid, og så kunne jeg svippe oppom, så kunne han måle, ta noen tester å se på det. Sånnt liker vi ;D Service..

-Andreas

2000 Ford Mondeo ST200

19-- MB 190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har akkurat send mail til han. Virka veldig hyggelig. Vi kunne avtale en tid, og så kunne jeg svippe oppom, så kunne han måle, ta noen tester å se på det. Sånnt liker vi ;D Service..

-Andreas

Jepp han er en utrolig servic person. Han vil våres beste :) Så du skal ta deg en tur? Tenkt på når?

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være noe galt med bilen din.

Fattern hadde for en stund siden en 96 a4 1,8TQ. Den ble chippa fra 150 til 205 hester.. Chip stage 2 trur jeg.. Er ikke sikker. Men det var 205 gamp i tingen..

Og ifølge han så viste speedo 240 når han kjørte den på autobahn, det var det han greide å presse ut av den stakkars a4en. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sendte mail til han og spørte når. er jo på jobb vær dag til kl 4, så blir fort 6 før jeg er der, men vet ikke lenge han holder oppe jeg. Venter på svar ;D Vært deilig å fått gjort det sånn om ikke så alt for lenge.

2000 Ford Mondeo ST200

19-- MB 190

Lenke til kommentar
Del på andre sider