omglol2k Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Temperatur måleren min hopper opp og ned hele tiden. Hva kan det komme av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tone Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 kan være att temp føleren er gåen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melbye... Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 kan hende av at føleren som sitter i termostaten er gåen, eller også bare det at kortet som sitter i speedometeret trenger å loddes på nytt...blir gammalt/tørt og sprekker opp... du har e30 el? Siter ( )- 00´ Seat Toledo Sport. (X)- 87´ Volkswagen Golf. (X)- 97´ Seat Cordoba Se. (X)- 88´ Bmw (e30) 320i. (X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omglol2k Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 jepp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Sjekk føleren som sitter på termostathuset. Den er BRUN, mener jeg å huske i farten, og det er den øverste av de 2 som sitter der. Og har kun en 'hanne' i kontakten.. Prøv å bytt føler, men hvis du ikke har tilgang til føler, start bilen, ta av kontakten, mål motstanden mellom stikket og jord.. får du myyye motstand, kan det være ledningsbrudd, men jeg tror ikke det er det.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 en kompis av meg hadde noe av samme feilen på sin E30..temperatur måleren "låste" seg,så plutselig hoppet den fra kald til varm..hver gang han la merke til at måleren hadde låst seg stakk han handa under dashen å fikla me en ledning som hadde dårli kontakt..så funka det igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg