Gå til innhold

Hvor kan en skaffe octane booster??

Ranger emnet

Ola

Anbefalte innlegg

Originally posted by Bead-lock

noen som VET hva de snakker om i denne tråden?:D

Hadde dere vist hva som egentlig er I race fuel og booster, så hadde dere ikke kjøpt slikt hos butikkene for blodpriser.....

jeg vet litt mere enn de fleste da jeg har div stoffer på lager...

og kjenner da en som har tillgang til krakker som også tester alle typer bensin og bosters som kommer snikende på markedet.....

og de fleste innholder ....ja.....billige ting som selges for 4 ganger prisen.....

Toluen funker,men trenger 2-3 tilsattser til for å være opptimal....

:cool:

men å røpe det her ville jo ha blitt som å ha lagt ut oppskriften til coca cola.....:D

jeg vet hvordan du får 1400 hester ut fra en skyline uten å bruke et rødt øre... du bare drar ut en bling og en blong, så voilà.

hvordan jeg gjør det forteller jeg jo ikke her.. det ville vært som å gitt lokasjonen på bin laden til CIA.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om bortkasta bruk av tid og båndbredde.

Det er vel ikke værre enn innlegget til Bead-lock.

Starter innlegget med å kalle folk "luringer" og skryter så av at han vet mer enn andre uten å bidra med et eneste brukbart fakta i diskusjonen.

Er ikke første gang det skjer heller...

Tatt fra Lazzat:

En sammanfattning av vad jag har lärt mig om Xylen och Toulen: Xylen höjer oktantalet och snabbar även upp förbränningen av de långsammare kolvätena, så att man får rappare gång på höga varv. Baksidan av det myntet är att man får samma effekt som att skruva upp tändningen. I vissa sammanhang är det gynnsamt, men i andra fall kan det innebära ras. Toulen har samma oktanhöjande effekt, men slöar ner förbrännigen lite. Rätt så safe, men kan göra att man tappar lite på höga varv. Blandar man 5% Toulen och 5% Xylen i bensinen så får man en effektiv och säker oktanhöjning. Tänk på att Xylen kan ge beläggningar på stiften

Problemet med både toulen och xylen verkar annars va att gummislangar inte mår så bra av lösningsmedel å att fuggarna kan gegga igen.....dessutom så är de väl båda canserogena ämnen."

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider