Gå til innhold

Golf 2 stjålet fra Brinken i Oslo natt til Tirsdag 6.Juni

Ranger emnet

Ayapuri

Anbefalte innlegg

Min kjære Golf 2 ble stjålet fra Brinken i Oslo natt til Tirsdag 6.Juni. Bilen ble kjørt fra Fredrikstad i går og fikk ikke stå 1 natt i fred i hovedstaden.

1986 1.6liter CL 2 dørs

Bilen er vinrød metallic (ikke så vanlig på golf)

90-fangere med GTI leppe

Jetta-front

195/50-15 dekk på 15" fem eika sølv felger (ikke chrome) Husker ikke hva felgene heter, tror felgene stammer fra Golf 3.

Reg Nr: DE 83201

Kan nås på TLF: 906 40 662 (Bare synd jeg er i Fredrikstad og ikke får letet selv)

Bilen har ikke toppstripe i frontruta lenger.

CL03.jpg

Golfen1.jpg

Golfen2.jpg

Golfen3.jpg

Golfen4.jpg

Golfen5.jpg

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke oslo's beste nabolag det nei.. muttern's golf ble å stjelt der kl 7 om kvelden i fjor.:deng skal si ifra hvis jeg sern. fet bil forresten.

Takker. Var muttra mi som parkerte den der. Hun trengte bilen litt og hentet den i går...faen! Hu har jo garasje som hu hadde lånt vekk (ikke mot betaling). Så hun sa ifra på Søndag til karen som lånte garasjeplassen at hun trengte den på Mandag. Da hun kom tilbake stod bilen til låneren der fortsatt og hun måtte parkere ute. Senere på kvelden kom låneren opp til muttra og sa han hadde flytta bilen. Men da muttra skulle låse opp porten ville den faen ikke opp. Hu knota med låsen på garasjen i over et kvarter og ga opp. Dermed var hun nødt til å parkere ute. Da skjedde det jo..... :deng

Håper bilen mister et hjul i høy hastighet i en sving ellerno, selvom det er lite tvilsomt.

Dersom bilen ikke finnes igjen, hvordan går forsikringsselskapet fram til takst? Ser de på verdier på bilen i tillegg? eller går de kun etter en standard golf2 1.6liter? Har selv kommet fram til at jeg har ihvertfall brukt over 13000,- i deler som ikke er standard på golf2. Tenker da på fangerne, felger osv.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel sånn at hvis den først er borte et par dager så er den nok borte for godt. Da noen stakk av med min Golf 2, så fant de den igjen dagen etterpå, rimelig rævkjørt.. De fant den oppi Maridalen eller et eller annet sted. Sa det var en standard dumpingsplass for stjålne biler, som de sjekket rimelig ofte..

Har forresten hatt inbrudd da jeg sto parkert i Brinken.. En som hadde tatt fire cdr, latt cdspillern stå og lagt igjen sjokoladepapir og en par dager gammel aftenposten.. Dårlig bytte for min del..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikringsselskapet sa noe alla' det samme. Har den vært borte såppass lenge er den nok borte for godt. De skulle sende oss papirer hvorav vi skal forklare i hvilken stand bilen var i(Dette skal dokumenteres). Noen som har vært ute for det samme? Hvordan blir det å legge ved bilder fra 2004? (ettersom jeg ikke har nyere bilder). Kontroll papirene fra eu-godkjenninga lå jo selvfølgelig i bilen. Men har ihvertfall sikret meg kvitteringer for noe av "stylinga" om det i det hele tatt hjelper.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Ny info!

Fikk regning i posten i dag.

Sunndal Bilskade AS

Hoelsanden 6600 Sunndalsøra

14.06.06

Assistanse 500,- i egenandel ifølge IF.

DE 83201 VW Golf

Spørsmålet er da, er bilen funnet? er bilen bare hjulpet på veien igjen? Får jo ikke ringt før Mandag nå da :/

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres mistenksomt ut, mulig tyven har fått starthjelp av dem ? =p dårlig gjort i såfall, hva med å ringe sunndal bilskade ? eller vakttelefonen til if ?

edit : ringe sunndal bilskade som i at det høres ut som de driver med bilberging og kanskje har vakttelefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres mistenksomt ut, mulig tyven har fått starthjelp av dem ? =p dårlig gjort i såfall, hva med å ringe sunndal bilskade ? eller vakttelefonen til if ?

edit : ringe sunndal bilskade som i at det høres ut som de driver med bilberging og kanskje har vakttelefon.

Ja, de har en vakttelefon som skulle benyttes dersom det er bilberging som trengs. Men om det er så lurt å ringe det nummeret da det ikke trengs bilberging vet jeg ikke.

-Edit. Var en vikar som jobba der i helga. Han visste ikke noe om det og ba meg ringe igjen på Mandag. :/

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer info!

Bilen har hatt meget høy hastighet og havnet på taket. Med andre ord, bilen er totalvrak. Idioten som stjal bilen ble funnet ikke langt fra vraket.

Så saken er oppløst. Bare så glad de fikk tatt idioten! :D Håper nå jeg får igjen nok for bilen fra forsikringa da.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider