Gjest brunerune Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Skal sote baklyktene mine tenkte jeg. Disse skal jo sotes fra innsiden av "glasset". Er disse limt fast til sokketene, eller går de av med noen skruer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 selvfølgelig var glasset limt sammen med sokketen, så da gikk de planene i vasken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Sote baklykter fra insiden? hmm, høres veldig jalla ut. Hvem har sagt at man skal sote fra insiden? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Det blir så absolutt penest å sote innenfra, men dette er vansklig da mange lykteglass er så si umulig å få av sokkelen uten at de blir ødlagte ! De fleste soter alikevel utenfra, dog du skal være dyktig for å få dette til å se bra ut :thumb Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-freek Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hei... Siden det er en post om bak lykter her.. Hvem baklykter er penest på en sort a4 avant 01??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hvem baklykter heyyou synes forresten orginale ser penest ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 De fleste soter alikevel utenfra, dog du skal være dyktig for å få dette til å se bra ut :thumb Takk takk får vel jeg si da ;) hehe :well Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hvem baklykter heyyou synes forresten orginale ser penest ut Jeg også! Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-freek Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Jaja... Men det jeg skal ha på styling og diverse da.. Men dere mener at de orginale er penest\tøffest..?` Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg ville enten gått for disse: eller disse: men så strekker jo klart ikke pengene til for øyeblikket, så jeg får vel gå for den jalla metoden da, til jeg kjøper nye:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Jeg ville enten gått for disse: eller disse: men så strekker jo klart ikke pengene til for øyeblikket, så jeg får vel gå for den jalla metoden da, til jeg kjøper nye:) De øverste har jeg på bilen min. For bilder følg linken i signaturen.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 har sett, bilen din er nydelig.. eneste at jeg ville hatt RS4 felger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 har sett, bilen din er nydelig.. eneste at jeg ville hatt RS4 felger:) Hehe..Skal ha RS4 på vinterdekka tenkte jeg.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg