Kaikill Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hver kveld etter kl 2230:driving Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hver kveld? Synes det hørtes litt heavy ut jeg da men er jo greit å prøve..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 statoil? hva med shell bilbyen? hehe... mye liv på de sidene for dagen ja... Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl234 Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 kommer nok innom nye statoil i morra kveld :D Siter Toyota Celica -86 Pedal to the metal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 var nedom idag.. i halv11tiden :P var ikke så mye biler der.. sto et par volvoer for seg selv, å en vectra for seg selv ;P så 3 andre biler :P menmen.. blir vell litt flere i helgen da ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Er ikke så mye liv på hverdagene, kan fort bli en del i helgene da. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfgti8v Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 kan itj ha ett anna kl.slett på hverdagan da? så heller ha den tia der i helgen? tenke på dæm som jobbe! Siter golf 1.6 - 1986 bruks/prosjektbil x golf cl hugget - 1990 x golf gti 8v(delebil)spiker - 1984 land rover s2/a - 1965(langtidsprosjekt) x yamaha dt50r - 1994 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 sitt enten ved pc, eller i senga i den tia ja... etter kl 21.00 i uka, å 22.30 på hverdagan.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Var å sjekka på torsdag, Og det var flere som var ved shell bilbyn da , en på statoil. Var iallefall folk der til rundt 2 etter det jeg så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Litt vel optimistisk å ha hver dag eller? ;) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Skal da være nok biler til at det er noen der hver kveld da. hvis man skifter litt på det. Bra at noen møtes sånn da, synes det er topp jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Bra for miljøet dette vil jeg si. Møtes og vise frem biler så ofte som mulig er bare bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Bra for miljøet dette vil jeg si. Møtes og vise frem biler så ofte som mulig er bare bra:) greit for dere som er ute å farter hver kveld å ha et sted å møtes nå som dem har stengt kanalen iallefall :) Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Skal da være nok biler til at det er noen der hver kveld da.hvis man skifter litt på det. Bra at noen møtes sånn da, synes det er topp jeg Bra for miljøet dette vil jeg si. Møtes og vise frem biler så ofte som mulig er bare bra :) Må komme å hilse da, dere tullinger... Står som regel på Bilbyen i 12-01 tida om dagene(nettene)... er alltid den siste til å dra så... :well Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 jeje:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg