MrDanger Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Var nedenom der en tur i går da, var jo noen biler som sto der da :-) Men så ikke no scirocco da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Var nedenom der en tur i går da, var jo noen biler som sto der da :-)Men så ikke no scirocco da :P Tok mamma sin bil i går :) Grønn Mazda... Du kjører da skjelden din egen bil du å eller? Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 kjører egen bil hele tiden jeg ;-) Man kan da ikke bare ha en bil :P Men i går kjørte jeg peugeot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 har funnet ut at det er populært å stå på Shell i Elgeseter om nettene og.. gjerne stå der med 5" eksos å burne med dekk som hyler øra av en! er det noen av dere her inne som gjør det kanskje? GRR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 kjører egen bil hele tiden jeg ;-)Man kan da ikke bare ha en bil :P Men i går kjørte jeg peugeot Blitt overlegen du å nå da? stod å vinka t dæ flere ganger i går jeg.... blah Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 så deg stå der da. Kan jo ikke stoppe å stå der når jeg ikke kjenner noen da ;-) Er litt sjenert jeg vet du ;-) får se om jeg tørr stoppe der i kveld :P Tro meg, er det en ting jeg ikke er , så er det overlegen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg