Gå til innhold

Trondheim - Montering av fjærer og grenrør - trenger hjelp/sted

Ranger emnet

n0stra

Anbefalte innlegg

Som topic tilsier, har en drøm om å få på senkefjærene mine samt grenrøret før helga slik at alt er på plass til ACR. Problemet er nemmelig at jeg ikke har fått bredbåndslambdaen min men dataspruten kommer iallefall imorra og jeg trenger disse samt motordempere for å tørre å kjøre langt spes med tanke på racinggrenrøret.

Har ett tilbud om å dra bort til arvid på møre og få putta på ting men tenkte å sjekke litt i tilfelle tiden kommer litt til kort. Hvis noen derfor har plass å gjøre slikt på her i trondheim evt erfaring eller bare lyst å hjelpe til/se på så fyr løs :)

Tenkte det var verdt å spørre uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er når man ikke klarer å starte tidlig samt at du må begynne å pakke sammen en halvtime for å komme deg ut. Har prøvd den løsningen, det funker fint når man vet hvor lang tid ting tar men blir dyrt og vanskelig ellers. Men takk for input iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i helvete klarer de som har gjordt det 100 ganger bruke 3 timer på noe som er så lett? Jeg brukte litt under 2 timer på å bytte fjerer og dempere (helt alene og første gang jeg gjorde det) pluss å spise middag på ca 20 min inkludert i tiden.

Huff, verksteder vet å ta seg godt betalt.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, exactly, og når de ikke kan gi meg fastpris driter jeg i de og satser på å gjøre det sjæl elle få hjelp av noen som gidder. Samma med grenrør, der fikk jeg oppgitt "ca 4 timer" også prater jeg med folk på forum her og der som har samma bil og rør og de sier 45 min hvis du har peil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider