BillaBoo Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 har en 98 almera som det er noen ukjente lyder på. Ved sving og gass kan det komme en knekke lyd. Kan komme bare ved akselerasjon rett fram. Har hørt det ved hardt nedbremsing også.. Er det noe i forstillinga som ikke henge på greip? eller løse drivaksler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 klarer du å høre hvor lyden kommer fra? Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 høres ut som en slakk drivknute spør du meg, fattern har samme problemet med drivknuta på en volvo 850, der frivknuta skulle være skifta for 20 000 siden. typisk fenomen på forhjulsdrevne biler fra midten av 90 tallet og utover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Jeg hadde noe lignende på saaben min.. Men der viste det seg bare å være en bolt i bærebrua foran som var løs.. Litt for mye skruing der :P Men sjekk boltene i bærebruene foran, og boltene på hjula.. Høres ut som det er noe sånt som er problemet. Uten at jeg skal si noe sikkert, er ikke noe mekaniker jeg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BillaBoo Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 klarer du å høre hvor lyden kommer fra? Nei, bare at det kommer forfra.. Burde kanskje nevne at bilen ikke har passert 60k km enda.. Skal jo på service nå straks, så kan jo se om de ser noe da ... hvis ikke får jeg se på både drivknuter og bærebruer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 lenkearmer... et lite tips er at du kan svinge helt over å se om det er masse fett som har kommet ut fra drivmansjetten.. om det ikke er det er det veldig lite sansynelig at det er noe. men gjetter lenkearmer. vanlig slitedel på de fleste biler. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg